Geplaatst door HelloFresh

HelloFresh personaliseert maaltijdboxen

AMSTERDAM, 23 januari 2017 – Vanaf deze maand kunnen klanten van HelloFresh hun maaltijdbox nog verder afstemmen op hun persoonlijke voorkeuren en behoeften. Naast de reeds bestaande ‘Original’, ‘Family’ en ‘Veggie’ box, kiezen klanten nu ook voor een voorkeur gefocust op de calorie inname, een voorkeur met snel te bereiden recepten en een voorkeur met zogenaamde ‘discovery’ gerechten, speciaal voor avontuurlijke thuischefs. De maaltijdboxleverancier wil het aanbod hiermee nog beter aan laten sluiten op de behoefte en levensstijl van hun afnemers. Daarnaast is ook het receptaanbod uitgebreid: waar klanten eerder nog uit negen recepten konden kiezen, kunnen zij nu hun box wekelijks samenstellen op basis van tien gerechten.

Maartje Frederiks, CEO bij HelloFresh Benelux: “Eten is iets heel persoonlijks, daarom vinden we dit zo’n mooie stap! Met de diverse voorkeuren kies je elke week de recepten die het beste bij jou passen. Wat voor iedere voorkeur hetzelfde blijft is variatie: de receptsuggesties die klanten bij hun persoonlijke voorkeur te zien krijgen bieden altijd een gezond weekmenu met voldoende afwisseling. En op basis van jouw voorkeuren selecteren wij de recepten voor je, maar je kunt zelf altijd wisselen of andere gerechten kiezen als je liever iets anders eet.” Klanten kunnen hun voorkeur en de specifieke maaltijdselectie zelf via hun persoonlijke account regelen.
Voorkeuren
Quick & easy
Een drukke week voor de boeg waardoor er geen tijd is om uitgebreid te koken? HelloFresh biedt verrassende gerechten die binnen 30 minuten op tafel, staan zonder veel gedoe.
Discovery
Verrassende gerechten met nieuwe ingrediënten, bijzondere smaakcombinaties en diverse kooktechnieken.
Veggie
Gerechten die geen vlees, gevogelte of vis bevatten.
Family
Toegankelijke, kindvriendelijke en tegelijkertijd verrassende recepten die gemakkelijk te bereiden zijn.
Calorie-focus
Wil je iets meer letten op je calorie inname? Deze recepten bevatten de minste calorieën van alle gerechten van die week. Ook bevatten deze gerechten veel groenten.
Original
Een mix van bovenstaande voorkeursinstellingen: gemakkelijke en inspirerende recepten met variatie tussen ingrediënten en voedingswaarden.
Over HelloFresh
HelloFresh Benelux, in 2012 opgericht door Maartje Frederiks, biedt een flexibel lidmaatschap waarmee klanten wekelijks een box met gezonde recepten en verse ingrediënten voor drie tot vijf maaltijden ontvangen. Omdat de producten worden geportioneerd in precies de benodigde hoeveelheden, wordt voedselverspilling tot een minimum beperkt. Alle recepten variëren wekelijks en zijn eenvoudig te bereiden in gemiddeld een half uurtje. De maaltijdboxen worden door heel Nederland bezorgd. HelloFresh biedt verschillende boxen; de Originalbox, Veggiebox, Familybox, Fruitbox, Ontbijtbox en Wijnbox. Sinds vorig jaar hebben HelloFresh-klanten de optie om zelf maaltijden te selecteren uit het gevarieerde aanbod. HelloFresh is een Duitse startup met lokale vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland, Australië, Zwitserland, Canada en de Verenigde Staten. Wereldwijd leverde HelloFresh in de maanden juli tot en met september 2016 ruim 22,1 miljoen verse en gevarieerde maaltijden af bij ruim 850.000 abonnees. www.hellofresh.nl