Industry Wire

Geplaatst door HEMA

HEMA kiest opnieuw voor XXS

Na een bureauoriëntatie kiest HEMA opnieuw voor XXS. HEMA was op zoek naar een bureau dat een geïntegreerd communicatieconcept kan ontwikkelen voor zowel above-the-line als below-theline.

De uiteindelijke shortlist bestond uit de bureaus Kokoro en XXS. Het accent bij de pitch lag op de strategische visie die het bureau heeft op de marketingcommunicatie van HEMA.

‘Het was een lastige afweging, maar uiteindelijk hebben we een duidelijke keuze gemaakt. Wij kijken er erg naar uit om samen met de mensen van XXS HEMA naar een next level te brengen.’ aldus Adriana Hoppenbrouwer, Format Marketing Director bij HEMA. De pitch werd begeleid door Peter van Leeuwen (Leone B.V.).

HEMA werkte in de afgelopen anderhalf jaar al samen met XXS. Zij verzorgden als uitvoerend bureau alle communicatie voor het retailmerk.

Over HEMA Sinds 1926 maakt HEMA het dagelijkse leven van haar klanten makkelijker en leuker. Met producten die opvallen door een goede kwaliteit, een goed ontwerp en een scherpe prijs. HEMA heeft bijna 700 winkels in 7 landen, 11.000 medewerkers en circa 32.000 producten en diensten. HEMA maakt gewoon bijzonder.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht