Geplaatst door Experian

Henk Hamers benoemd tot Sales Director Netherlands bij Experian

Den Haag, 23 augustus 2016 – Henk Hamers (53) is per 18 juli 2016 benoemd tot Sales Director Netherlands bij Experian, toonaangevend leverancier van informatiediensten. In deze functie is Hamers verantwoordelijk voor de salesstrategie van Experian in Nederland en richt hij zich op het aanscherpen en vernieuwen van de salesaanpak en het aantrekken van nieuwe opdrachtgevers.

Hamers neemt bijna dertig jaar ervaring mee vanuit verschillende grote blue-chip bedrijven, waaronder Atos en Hewlett-Packard Enterprise (HPE). In zijn eerdere functies vervulde Hamers een toonaangevende rol bij het creëren van succesvolle salesstrategieën en toegevoegde waarde voor klanten. Hamers heeft een sterke visie en oog voor ondernemerschap. Dit bleek onder meer uit zijn meest recente functies als Business Development en Sales Director bij Atos en als Director Strategic Client Engagement EMEA bij HPE.

Beatrice Larregle, Market President bij Experian in Nederland, is verheugd met de aanstelling van Hamers als Sales Director bij Experian Nederland: “Bij Experian richten wij ons erop om de beste, meest getalenteerde en ervaren mensen aan te trekken. Ik ben daarom blij dat Henk ons Nederlandse business- en management team als Sales Director komt versterken. Zijn passie voor het creëren en verhogen van waarde voor klanten, zijn sterke leiderschapskwaliteiten en zijn oog voor ondernemerschap zijn van grote toegevoegde waarde voor onze activiteiten in Nederland. We kijken uit naar Henk’s bijdrage aan ons team.”