Geplaatst door HPE

Hewlett Packard Enterprise levert applicatie performance testing met HPE StormRunner Load

Hewlett Packard Enterprise (NYSE: HPE) kondigt vandaag de beschikbaarheid aan van HPE StormRunner Load op AWS Marketplace, een SaaS-product voor performance en load testing.

HPE StormRunner Load is een van de eerste oplossingen om SaaS Subscriptions op de AWS Marketplace te ondersteunen. Het helpt developers betere apps te maken en ze sneller te leveren dankzij een eenvoudig, intuïtief en hoog schaalbaar platform. In combinatie met HPE Mobile Center en HPE AppPulse Suite krijgen developers toegang tot een complete set oplossingen voor een breed scala aan uitdagingen op gebied van applicatielevering, van testen tot implementatie en monitoring.

Doordat web en mobiele apps steeds meer worden gebruikt, groeit de vraag naar snelle en foutloze applicaties. De complexiteit van deze apps, gekoppeld aan de schaalbehoefte over meerdere platforms, vergroot de kwetsbaarheid van performance issues. Agile teams hebben nieuwe tools nodig om de concurrentie voor te blijven om zo slimme apps te leveren die snel, kwalitatief hoogwaardig en schaalbaar zijn.

“HPE StormRunner Load is een toonaangevend product voor web en mobiel performance testing waar developers op kunnen rekenen voor eenvoudige cloudgebaseerde tests”, aldus Dave McCann, Vice President AWS Marketplace en Catalog Services van Amazon Web Services, Inc. “Onze klanten willen gebruiksvriendelijke SaaS-oplossingen als HPE StormRunner Load, die direct te verkrijgen zijn vanaf de AWS Marketplace. De toevoeging helpt ons bij het aanbieden van tools voor low-friction applicatieontwikkeling.”

HPE StormRunner Load is een performance testoplossing die developers mogelijkheden biedt op te schalen en te testen in een omgeving waarbij de productie wordt nagebootst. Hierdoor krijgen gebruikers apps die goed presteren en zorgen voor gebruikerservaringen die bijdragen aan het merk van de klant.

De belangrijkste functiemogelijkheden en -updates aan HPE StormRunner Load zijn:
– Toevoeging aan AWS Marketplace – biedt app development teams de mogelijkheid om clouddiensten, aangedreven door analytics, eenvoudig te gebruiken – en bovendien het gebruik te schalen en te monitoren met behulp van een bestaand AWS-account.
– Hybrid Cloud ondersteuning – faciliteert het testen van interne en externe applicaties door gebruik van load generators in de AWS cloud, of door Docker gebaseerde load generators uit een private cloud te gebruiken.
– Open Architecture integratie – Ondersteunt een groot aantal open source tools zoals JMeter en Gatling en is compatibel met diverse monitoring tools.
– Verbeterde user management – Stroomlijnt tagging en gebruiksrapportages om verschillende projecten te managen terwijl kosten en effectiviteit geoptimaliseerd worden.

Beschikbaarheid
HPE StormRunner Load is vanaf nu verkrijgbaar op AWS Marketplace met een pay-as-you-go licentiemodel dat gebaseerd is op Virtual User Hours. De nieuwste versies van HPE Mobile Center en HPE AppPulse Suite (Active, Mobile en Trace) zijn ook verkrijgbaar via HPE.com.