Geplaatst door Honor

Honor 6 krijgt upgrade naar Android 5.1 en EMUI 3.1

Franse en Duitse gebruikers van de Honor 6 smartphone kunnen zich vanaf vandaag aanmelden voor een proefversie van de Android 5.1- en EMUI 3.1-software. Honor is momenteel het besturingssysteem van de Honor 6 aan het upgraden naar Android 5.1 en EMUI 3.1. In Nederland krijgen gebruikers van de Honor 6+ de mogelijkheid om dezelfde software uit te proberen. Honor vindt de feedback van haar gebruikers zeer waardevol en zal op basis van deze feedback de software-update optimaliseren.

De Android 5.1- en EMUI 3.1-updates worden eerst getest onder Honor 6-gebruikers in Frankrijk en Duitsland. Om aan de testperiode deel te nemen, dienen de gebruikers zich in te schrijven bij de Honor Club en vervolgens een e-mail te sturen met hun IMEI-nummers onder vermelding van ‘Friendly User Test’. Op basis van deze IMEI-nummers ontvangen gebruikers de proefversie. Deze gebruikers krijgen de mogelijkheid om Android Lollipop 5.1 en EMUI 3.1 als eerste uit te proberen en hun feedback te geven. Na het testproces en het verwerken van de feedback lanceert Honor deze zomer de software-updates voor alle gebruikers van de Honor 6 in Europa.

In Nederland krijgen gebruikers van de Honor 6+ eveneens de mogelijkheid om de nieuwe software te testen. Geïnteresseerden kunnen voor 5 juli 2015 hun IMEI-nummers naar nl.info@hihonor.com, met als onderwerp ‘FUT Honor 6+’.

Over Honor
Honor vertegenwoordigt een nieuw internetmerk voor Huawei-groep. Honor is opgericht om prachtige kwaliteitsproducten te creëren voor de digitale generatie, die altijd verbonden willen zijn en vertrouwen op het internet voor hun dagelijkse leven. Honor deinst er niet voor terug om dingen anders aan te pakken en de smartphone-markt op de grondvesten te laten schudden door klanten de beste technologie voor de beste prijs te bieden. Honor, for the brave.