Geplaatst door Honor

Honor voegt smartwatch toe aan productportfolio

Amsterdam, 1 september 2015 – Honor introduceerde op 27 augustus in Londen de honor 7 smartphone voor de Europese markt. Tijdens het evenement had Honor nog een verrassing in petto; het merk kondigde namelijk een nieuwe smartwatch aan.

De smartwatch is de ultieme fashion-gadget en heeft een 1.06 inch rond scherm en een G-sensor dat wordt aangedreven door geavanceerde algoritmes. Het device biedt de gebruikers actuele data bij bijvoorbeeld het sporten, controleert de kwaliteit van slaap en stuurt herinneringen voor telefoongesprekken. De smartwatch is compatibel met Android devices, is waterbestendig tot tien meter diepte, stofvrij en heeft een accuduur van drie dagen.

Honor heeft nog geen naam voor de smartwatch en organiseert een wedstrijd om een naam te kiezen. De inzender van de winnende naam ontvangt de komende vijf jaar (tot 2020) alle producten van Honor die in zijn of haar markt worden gelanceerd. Deelnemers kunnen hun inzendingen sturen via de Honor-pagina op Facebook of via @HonorEU op Twitter.

De smartwatch is vanaf het vierde kwartaal van 2015 beschikbaar in varianten zwart, wit en safari.

“Dit nieuwe product toont onze toewijding aan onze klanten en laat zien dat wij innovatieve smart-technologie op de markt brengen. Ons doel is om de digitale generatie superieure mobiele online ervaringen te bieden. De smartwatch stelt ons daartoe in staat”, zegt George Zhao, President van Honor.