Geplaatst door HSO

HSO voor tiende jaar op rij Microsoft Dynamics Inner Circle partner

Veenendaal, 28 juli 2016 – Voor het tiende jaar op rij is HSO, leverancier van CRM- en ERP-oplossingen van Microsoft, benoemd tot de prestigieuze Microsoft Dynamics Inner Circle. De Microsoft Dynamics Inner Circle is een groep van de wereldwijd meest strategische en succesvolle partners van Microsoft Dynamics.

“Ik ben blij dat ik HSO opnieuw mag belonen voor haar uitmuntende prestaties bij de digitale transformatie van bedrijven en bedrijfsprocessen met behulp van Microsoft Dynamics 365”, aldus Frank Holland, Corporate Vice President Business Solutions Sales & Partners bij Microsoft. “HSO behoort tot de top 1 procent van alle Microsoft Dynamics partners wereldwijd, hun commitment en strategische bijdrage aan het succes van onze gezamenlijke klanten is wat echt opvalt.”

Jan Koedijk, directeur HSO Nederland: “We zijn trots en verheugd dat we ons voor het tiende jaar op rij tot dit netwerk mogen rekenen. Onlangs hebben wij ConnectedWork gelanceerd, een browser-gebaseerde werkplek die Microsoft en andere bedrijfsapplicaties integreert. Met de komst van Microsoft Dynamics 365 staan alle functies van ERP, CRM, BI, IoT, In-memory en Machine Learning integraal ter beschikking van de gebruiker. Dit maakt het mogelijk met een integrale aanpak van start te gaan, maar toch klein te beginnen. Zo kunnen processen of functies eenvoudig, flexibel en met snel resultaat in gebruik worden genomen.”

Over HSO
HSO is sinds 1989 een Microsoft Solution Integrator en uitgegroeid tot een succesvol ICT-bedrijf met meer dan 500 medewerkers en vestigingen in Europa, Noord-Amerika en Azië. HSO houdt zich bezig met implementatie, beheer, optimalisatie en onderhoud van Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, SharePoint, Office 365 en BI-oplossingen. Dat doet HSO voor zowel Nederlandse organisaties als voor wereldwijd opererende multinationals in de branches retail, groothandel, industrie en technische en zakelijke dienstverleners. HSO behoort tot de Microsoft Dynamics Inner Circle en is in het trotse bezit van het predicaat ‘Meest klantgerichte partner van Microsoft’. Meer informatie over HSO is te vinden op http://www.hso.com/nl of volg HSO op Twitter via @HSO_NL