Industry Wire

Geplaatst door Human Interference

Human Inference laat Data Steward excelleren met nieuwe MDM-release

Met de release van MDM DataHub 7.10 levert Human Inference, onderdeel van Neopost en Europees marktleider op het gebied van datamanagement, een set aan geavanceerdere functionaliteiten binnen Mater Data Management. Deze zal het leven van elke Data Steward revolutionair veraangenamen.

MDM 7.10 geeft de Data Steward beschikking over uitstekende data management tools. Zo is het voor de Data Steward nu bijvoorbeeld mogelijk om golden records direct in de DataHub aan te passen zonder de record in de bronsystemen aan te tasten. Ook is de optie toegevoegd om een nieuw golden record binnen de DataHub aan te maken. Merging van (potentiële) doublures gebeurt alleen automatisch als de klant dat wenst. Dit geeft de Data Steward een hoge mate van controle over data en bedrijfsprocessen.

François Ruiter, Product Manager bij Human Inference: “Een retailer zal in negen van de tien gevallen kiezen voor automatische merging, maar een ziekenhuis wil alle potentiele doublures handmatig kunnen afhandelen om persoonsverwisseling te voorkomen. Met MDM 7.10 is dat mogelijk.”

Reporting 
Naast de standaard datakwaliteitsservices zoals schoning, correctie en ontdubbeling, beschikt DataHub van Human Inference over een uitgebreide reporting en analyse module. Daarmee kan de Data Steward snel en accuraat data uit verschillende bronsystemen beheren en analyseren en de inzichten op een doeltreffende manier weergeven.

Bescherming van persoonsgegevens
In de volgende release van Human Inference MDM, die in het najaar op de markt zal komen, is onder meer aandacht voor een privacy pack waarmee organisaties aan de op handen zijnde EU-wetgeving voor privacy kunnen voldoen. Ruiter: “Wij vinden het belangrijk dat onze klanten ontwikkelingen altijd een paar stappen voor kunnen zijn. De wet op bescherming van persoonsgegevens is een complex thema dat gevolgen heeft voor de manier waarop organisaties hun data beheren. Met MDM DataHub is data management absoluut future proof- een geruststellende gedachte voor elke Data Steward.”

On Demand verrijking
Momenteel werkt Human Inference aan verdere uitbreiding van (on demand) verrijkingsservices. Daarnaast wordt de laatste hand gelegd aan een “full operational loop” die ervoor zorgt dat nieuwe data automatisch worden teruggevoed naar alle bronsystemen.

Over Human Inference
Human Inference is marktleider op het gebied van oplossingen die de kwaliteit van contactgegevens optimaliseren en daarmee de interactie tussen organisaties en hun klanten sterk verbeteren. De oplossingen zijn gebaseerd op het principe van natuurlijke taalverwerking en maken gebruik van uitgebreide kenniscorpora, waarmee een zeer hoge resultaatkwaliteit wordt gegarandeerd.
Meer dan 250 bedrijven en partners zetten de oplossingen van Human Inference in voor optimaal klantcontact. Gegevens van hoogwaardige kwaliteit zijn een absolute voorwaarde voor het bereiken en behouden van een eenduidig klantbeeld, om te voldoen aan regelgeving, om fraude op te sporen en om zoekprocessen efficiënt en succesvol te laten verlopen.
Human Inference werd in 1986 opgericht en is dus al bijna 30 jaar een belangrijke speler op het gebied van datakwaliteit en data-integratie. Het hoofdkantoor is gevestigd in Arnhem. Daarnaast heeft Human Inference ook kantoren in Duitsland en Denemarken. De oplossingen van Human Inference zijn in gebruik bij onder andere AEGON, ANWB, Achmea, Center Parcs Europe, Ministerie van Justitie, Essent, Holland Casino, ING,  Nederlandse Spoorwegen, Telegraaf Media Group en Wehkamp. Human Inference is onderdeel van De Neopost Groep, Europees marktleider en wereldwijd de nummer twee leverancier van postverwerkingsoplossingen.
Voor meer informatie: http://www.humaninference.nl
Of volg Human Inference via: Twitter.com/humaninference

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht