Geplaatst door hybris

hybris biedt marktplaatsfunctionaliteit van Mirakl via de hybris Extend integratiemarktplaats

Amsterdam, 14 oktober 2013 – hybris kondigt een samenwerking aan met Mirakl, toonaangevend leverancier van online marktplaatsoplossingen. Dankzij deze samenwerking kunnen klanten van hybris snel en gemakkelijk marktplaatsfunctionaliteit toevoegen aan het hybris Commerce-platform. Veel B2B- en B2C-retailers zijn zich ervan bewust dat marktplaatsen kansen bieden voor meer omzet en uitbreiding van het merk. De beschikbaarheid van de marktplaatsoplossingen van Mirakl, via de hybris Extend integratiemarktplaats, is een welkome aanvulling op de functionaliteit en de maatwerkmogelijkheden waarover hybris-klanten al beschikken.

De op SaaS gebaseerde marktplaatsoplossing van Mirakl is volledig geïntegreerd met hybris via plug-ins die door beide bedrijven zijn ontwikkeld. Adrien Nussenbaum, medeoprichter en CEO van Mirakl: “Voor veel retailers zijn marktplaatsen essentiële tools geworden om te kunnen voldoen aan de verwachtingen van klanten op het gebied van keuze, prijs en service. Het marktplaatsmodel stelt online retailers in staat om hun aanbod aanzienlijk te verbreden, met behoud van de beste prijzen en kwaliteit van de service.”

“Dankzij een commissie op de verkoopprijs, lagere kosten voor opslag en logistiek en het delen van de technische en marketingkosten, biedt het marktplaatsmodel voordelen voor de exploitant, voor retailers en voor klanten die hun favoriete merken trouw blijven,” zegt Nussenbaum.

Met behulp van Mirakl kunnen klanten hun eigen marktplaatsen opzetten en hun online omzet en winstgevendheid van de online business vergroten. Grote retailers, zoals Galeries Lafayette in Frankrijk, maken al gebruik van de gecombineerde hybris/Mirakl-marktplaats en commerce-oplossing om hun e-commerce portfolio met succes uit te breiden.

“Door de marktplaatsoplossing van Mirakl aan te bieden op hybris Extend, zorgen we ervoor dat onze klanten de effectiviteit van hybris als een commerce-oplossing kunnen maximaliseren en dat zij elk contact met de klant aan de verkoopkant kunnen benutten,” zegt Frank Schoutissen, Vice President Channel van hybris. “hybris kan het volledige scala aan commerce-activiteiten via alle verkoopkanalen mogelijk maken. Dit is mogelijk dankzij een ongeëvenaarde schaalbaarheid voor retailers van iedere omvang en die zowel digitale als fysieke goederen verkopen.”

Voor meer informatie over de Mirakl-marktplaatsoplossing die op hybris Extend beschikbaar is, zie http://www.hybris.com/en/partner/hybris-extend/mirakl