Industry Wire

Geplaatst door Indeed

Indeed lanceert nieuwe, wereldwijde merkcampagne: elke baan is belangrijk

Amsterdam, 5 oktober 2015 Indeed, de nummer 1-vacaturesite ter wereld, lanceert een nieuwe, wereldwijde merkcampagne in acht landen. Hierin toont het bedrijf hoe het elke dag miljoenen werkzoekenden en werkgevers bij elkaar brengt.

Indeed breidt zijn merkcampagne uit naar aanleiding van goede resultaten in 2014. De naamsbekendheid van het bedrijf nam met minstens vijftig procent toe na een campagne in Australië, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. De merkcampagne blijft lopen in die landen en komt voor het eerst ook naar Nederland, Canada, Frankrijk en Japan.

“Indeed is aanwezig in meer dan vijftig landen. De campagne richten we op acht belangrijke markten waarin we een team hebben, dat nauw samenwerkt met werkgevers en werkzoekenden”, zegt Paul D’Arcy, SVP of Marketing van Indeed. “We hebben de afgelopen tien jaar een ongelofelijke wereldwijde groei doorgemaakt. Deze campagne helpt ons de awareness te laten toenemen in de markten waarin we opereren.”

De wereldwijde campagne gaat door met verhalen over een breed scala van beroepen in verschillende sectoren. Die borduurt voort op het thema ‘How the world works’ en laat zien hoe iedere persoon het verschil kan maken en kan bijdragen aan het succes van een bedrijf of zelfs van een complete sector. De campagne bevat tv-, social media-, online- en outdooruitingen.

“We weten dat het hebben van een bevredigende carrière een van de belangrijkste aspecten is in een mensenleven. We willen het belang daarvan extra onder de aandacht brengen”, zegt D’Arcy. “Deze campagne toont aan hoe toegewijd we zijn aan het helpen van werkgevers en werkzoekenden met het vinden van de perfecte match.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht