Infor CloudSuite voor Business Management beschikbaar

Barneveld, 30 oktober 2014 – Infor, een leverancier van bedrijfssoftware, introduceert Infor CloudSuite Business, een eenvoudig en direct te gebruiken ERP cloud-platform dat backoffice beheer biedt en inzicht geeft in zakelijke facetten: van financiën, rapportage en human resources tot supply chain, projecten, sales en klantrelatiebeheer. De nieuwe applicatie is gebouwd op Infor’s cloud aanbod en is beschikbaar via Amazon Web Services (AWS).

“Strategische besluitvorming is voor elk bedrijf belangrijk. Organisaties hebben er baat bij als agilty en zichtbaarheid worden gecombineerd met wereldwijde operations en analysemogelijkheden,” aldus Stephan Scholl, president van Infor. “Infor CloudSuite Business combineert de flexibele, veilige en betrouwbare infrastructuur van Infor’s cloud-technologie met een robuuste beheerfunctionaliteit. Bedrijven hebben zodoende real-time inzicht in de impact van zakelijke transacties en in de trends die het bedrijf in de toekomst kunnen beïnvloeden.”

Infor CloudSuite Business is ontworpen om bedrijven te helpen bij:

• Het ondersteunen van groei – sterke en flexibele financiële management tools zorgen ervoor dat bedrijven en wereldwijde dochterondernemingen financiële data kunnen consolideren om kosten te verminderen en om de nauwkeurigheid van prognoses te verbeteren.
  • Het verbeteren van prestaties – organisaties beschikken over de kritische analyses die nodig zijn om strategische beslissingen te ondersteunen en om te voldoen aan de lokale en wettelijke rapportage-eisen voor het managementteam, investeerders en accountants
  • Analyses – analyses en financiële gegevens zijn beschikbaar op mobiele apparaten waardoor het managementteam beschikt over in-context business intelligence om zo een sterker bedrijf op te bouwen.
  • Het beter benutten van middelen – inzicht en operationele controle helpen de inkoop te automatiseren, de relaties met leveranciers op strategische wijze te beheren en om uitgaven nauwlettend in de gaten te houden om de bedrijfskosten te verminderen
  • De productiviteit van het personeel te verhogen – human resource management omvat het menselijk kapitaal en kan met verschillende transactionele en operationele systemen geïntegreerd worden. Hierdoor kan het in dienst nemen van personeel strategischer verlopen, en de inwerkperiode en trainingen gestandaardiseerd worden.
  • Het op tijd en binnen budget realiseren van projecten– geïntegreerde tools voor projectbeheer automatiseren de workflow, verhogen de efficiëntie, verbeteren teamwork, vereenvoudigen de uitwisseling van informatie en bevorderen de klanttevredenheid.
  • Het creëren van sterke klantrelaties – de CRM-mogelijkheden bieden 360-graden inzicht in klanten zodat men op de hoogte is van de voorkeuren en betere marketingcampagnes kan voeren.

Infor heeft ook een overstapprogramma aangekondigd voor NetSuite-klanten die willen profiteren van de mogelijkheden van Infor CloudSuite Business, zoals op het gebied van: financiën, HR, inkoop- en voorraadbeheer, sales en CRM. Voor een bepaalde periode kunnen NetSuite-klanten die willen overstappen naar Infor CloudSuite Business profiteren van een korting. Zij kunnen hiervoor contact opnemen met hun contactpersoon van Infor.

Over Infor
Infor verandert de manier waarop informatie wordt gepubliceerd en gebruikt binnen een bedrijf en helpt meer dan 73.000 klanten in 200 landen hun operations en aanpassingsvermogen te verbeteren en hun groei te stimuleren. Infor biedt branchespecifieke applicaties en suites die ontworpen zijn voor het realiseren van snelheid, met een innovatief ontwerp die eenvoudig, transparant en elegant is en een rijke gebruikerservaring bieden. De flexibele implementatieopties geven klanten de keuze om hun activiteiten in de cloud, on-premise of allebei in te zetten. Kijk voor meer informatie op: nl.infor.com.

Infor-klanten zijn onder andere:

• 19 van de top 20 lucht- en ruimtevaartbedrijven
  • 10 van de top 10 hightechbedrijven