Infor rondt koop Saleslogix af

Barneveld, 4 september 2014 – Infor, een leverancier van bedrijfssoftware en clouddiensten, heeft de koop van Saleslogix afgerond. Saleslogix is een SaaS-aanbieder van customer relationship management (CRM) software.

De naam ‘Saleslogix CRM’ zal worden omgedoopt tot Infor CRMTM. De oplossing brengt de krachtige sales- en service-functionaliteit van Saleslogix naar de Infor CloudSuiteTM, de eerste branchespecifieke applicatiesuites in de Amazon Web Services (AWS) Cloud. Infor gaat direct fors investeren in de nieuwe aanwinst en gaat onder andere de schaalbaarheid verbeteren, de user interface vereenvoudigen en extra functionaliteit aan de oplossing toevoegen met oplossingen uit het uitgebreide branchespecifieke portfolio van Infor.

Voor meer informatie, zie het persbericht van 14 augustus 2014.

Volg Infor:

• Door je te abonneren op de Infor RSS Feed
  • Door Infor te volgen op Twitter
  • Door contact met Infor te maken op LinkedIn
  • Door Infor te liken op Facebook
  • Door Infor te bekijken op YouTube

Over Infor
Infor verandert de manier waarop informatie wordt gepubliceerd en gebruikt binnen een bedrijf en helpt meer dan 73.000 klanten in 200 landen hun operations en aanpassingsvermogen te verbeteren en hun groei te stimuleren. Infor biedt branchespecifieke applicaties en suites die ontworpen zijn voor het realiseren van snelheid, met een innovatief ontwerp die eenvoudig, transparant en elegant is en een rijke gebruikerservaring bieden. De flexibele implementatieopties geven klanten de keuze om hun activiteiten in de cloud, on-premise of allebei in te zetten. Kijk voor meer informatie op:nl.infor.com.

Infor klanten zijn onder andere:

• 19 van de top 20 lucht- en ruimtevaartbedrijven
  • 12 van de top 13 hightechbedrijven