Geplaatst door Informeronline.nl

InformerOnline boekhouden krijgt beoordeling 9.0

De redactie van het toonaangevende IT blad WINMAG-pro heeft in een beoordeling van InformerOnline de volgende waardering gegeven:

“InformerOnline Boekhouden is een gebruiksvriendelijke oplossing voor ondernemers die graag hun financiën zelf in de hand houden. Groeit je bedrijf, dan zul je misschien toch aan die boekhouder moeten denken, maar zo lang je zelf nog de tijd hebt om de bonnen en facturen in te scannen, kun je prima overweg met dit pakket.”
Als opvallende positieve zaken werden genoemd:

Snel overzicht
Eenvoudig in gebruik
Bonnetjes gemakkelijk in te scannen binnen App
Snel inzicht in jouw cashflow

Er werden geen nadelen geïdentificeerd. Al met al was het goed voor een cijfer: 9.0!

Al eerder deze dit jaar werd InformerOnline boekhouden door hetzelfde blad bekroond met de titel: Best Choice 2015: het beste boekhoudpakket in de markt voor MKB!

Met name functionaliteiten als Informer SnellerBetaald(tm) voor beter debiteurenbeheer, Informer Cashflowcheck(tm) voor betere cash flow management en de directe koppelingen met KvK gegevens en BTW aangiften worden geroemd. Ook de smartphone App, waarmee bonnetjes kunnen worden gefotografeerd, en ge-upload, naast de weergave van een goed financieel dashboard, werd positief beoordeeld.

WINMAG pro, keert jaarlijks één prijswinnaar per categorie uit. Desgevraagd laat het management van InformerOnline weten zeer content te zijn met de erkenning. “Het is natuurlijk leuk om te zien dat de vele lange avonden brainstormen en programmeren gezien en beloond worden!” aldus Remco Frühauf, CEO van Informer.