Infotheek komt met nieuwe webshop ComCom

Infotheek heeft per 24 november haar nieuwe webshop ComCom geopend. Deze webshop is speciaal bedoeld voor kleinere organisaties in verschillende branches die via het portaal hardware kunnen bestellen zoals pc’s, notebooks, netwerkapparatuur, printers, accessoires en complete werkplekinrichtingen. Bekende merken als HP, Apple, Dell en Samsung zijn direct uit eigen voorraad leverbaar. Door een combinatie van zowel de meest recente als voorlaatste modellen aan te bieden, koopt de klant exact wat hij nodig heeft en betaalt niet voor overcapaciteit. Alle refurbished hardware is voorzien van het keurmerk Approved Selection.

ComCom onderscheidt zich door persoonlijk contact en advies aan de klant. Medewerkers staan klaar om klanten te informeren via de live chat-functie over de diverse mogelijkheden passend bij hun behoefte en budget.

“Wij zijn heel blij dat we met ComCom ook modellen uit eerdere generaties aan kunnen bieden, zodat ook kleinere bedrijven en zzp’ers eenvoudig kunnen besparen op aanschaf of door standaardisatie”, zegt Joost Kokke, Sales Director bij Infotheek. “Dit bespaart bedrijven jaarlijks duizenden euro’s op installatie, beheer en onderhoud.”