Geplaatst door Intenzz

Intenzz Group wint HP Partner of the Year award – Business Critical Systems

De award voor Intenzz Group is een beloning voor de ontwikkeling van innovatieve proposities door het bedrijf. In 2013 lanceerde Intenzz Group de “HANA Package Deals”, waarin hardware, software licenties en implementatie worden gecombineerd. Intenzz Group garandeert hierbij een korting van 40-60% ten opzichte van de individuele aankoop van onderdelen. Wereldwijd een unieke propositie.

Het afgelopen jaar is het Intenzz team tevens een intensieve samenwerking aangegaan met het team van HP. De frisse benadering van het bedrijf uit Soesterberg leidt tot zeer interessante business proposities. Directeur Intenzz Group Martin Hoost is juist daarom zeer vereerd met de prijs: “Deze award is voor ons extra bijzonder omdat het onze visie op een geïntegreerde end-to-end aanpak voor de klant onderstreept”.

De marktbenadering en de samenwerking tussen Intenzz Group en HP, resulteerde reeds in meerdere internationale succesvolle implementaties. De toekenning van deze award door HP zet het partnership extra kracht bij en toont het commitment in de samenwerking die inmiddels tot over de grens reikt. In zowel België als Duitsland worden hier de eerste vruchten van geplukt.

“’Business Critical’ omschrijft ons karakter uitstekend”, zegt Hoost: “Onze consultants worden enthousiast van de verantwoordelijkheid en uitdagingen die dit soort projecten met zich meebrengen”. Met focus op de software benadering van In-memory computing, begon Intenzz Group 4 jaar geleden te investeren in HANA expertise. Hoost legt uit: “In-memory technologie wordt veelal gebruikt voor het verkrijgen van real-time inzichten en performance, daar wordt door onze klanten dan ook op gerekend”. De verwevenheid van hardware en software op dit gebied, verleidde Intenzz Group om buiten de bestaande kaders te treden en ook te investeren in de “vaste kant” van de technologie. Intenzz Group ziet de award dan ook als een mooie erkenning voor deze stappen.

Over Intenzz:
Intenzz Group is als officiële SAP VAR Gold Partner, reseller van SAP Software licenties en consultancy bedrijf in EMEA. Met locaties in Nederland, Duitsland, België en Slovenië biedt de onderneming onder andere HANA Package Deals aan, waarin hardware, software licenties, applicaties, implementatie en consultancy worden gecombineerd.