Geplaatst door Interconnect Services

Interconnect Services viert 20-jarig jubileum

‘s-Hertogenbosch, 2 oktober – Interconnect Services viert deze maand zijn 20-jarig jubileum. In die 20 jaar is niet alleen het IT- landschap sterk veranderd, ook Interconnect als bedrijf veranderde en ontwikkelde zich tot de grootste onafhankelijke leverancier van IT-infrastructuur in Nederland.

In 1995 werd Interconnect door de broers Rob en Jeroen Stevens opgericht. Onder hun leiding is Interconnect uitgegroeid tot een professionele organisatie met 80 medewerkers. Het hoofdkantoor van Interconnect is gevestigd in ’s-Hertogenbosch. Sinds 2006 is daar ook het eerste datacenter gevestigd. In 2011 is het tweede datacenter van Interconnect geopend in Eindhoven. Nog altijd vormen Rob en Jeroen de directie van Interconnect.

Rob Stevens: “Wij ondersteunen IT-professionals met het opzetten van betrouwbare IT- oplossingen. Zekerheid en betrouwbaarheid staan daarbij centraal. De afgelopen jaren is ons portfolio sterk uitgebreid. Door onze expertise op het gebied van cloud, connectivitytelecom en datacenters kunnen onze klanten zich  zorgeloos richten op hun kernactiviteiten. Omdat wij onafhankelijk van derden opereren, zijn we in staat om altijd de strategische keuzes te maken die bijdragen aan de kwaliteit van onze diensten. Zo kunnen wij de continuïteit van onze diensten waarborgen.”.

Interconnect is klaar voor verdere groei. Stevens: “Garanties zijn voor onze klanten cruciaal en steeds belangrijker. Wij staan voor ultieme betrouwbaarheid en lange termijn relaties met onze klanten en leveranciers. Wij bieden onze relaties bijvoorbeeld een verregaande continuïteitsgarantie welke uniek is in de markt. Met  20 jaar ervaring kunnen wij  organisaties uitermate goed ondersteunen bij steeds complexer wordende IT vraagstukken ”.

——————

Over Interconnect Services
Interconnect is een internet service provider voor de zakelijke markt. Sinds 1995 ondersteunen wij IT professionals met het opzetten van betrouwbare IT oplossingen. Zekerheid en betrouwbaarheid staan daarbij centraal. Door onze expertise op het gebied van cloud computing, connectivity, telecom en datacenters kunnen onze klanten zich zorgeloos richten op hun kernactiviteiten.