Geplaatst door Rabobank, MyOrder

Internationale positionering MyOrder en MyOrder Sidekick op Finovate Europe te Londen.

Wat is Finovate Europe en waarom waren Rabobank en MyOrder aanwezig?
Finovate Europe is het grootste en belangrijkste congres ter wereld op het gebied van financieel technologische innovaties. Het wordt ieder jaar georganiseerd te Londen, Engeland en trok dit jaar bijna 1000 bezoekers uit ruim 30 landen. Gedurende 2 dagen mochten ruim 60 organisaties hun nieuwste innovatie of release tonen door middel van een live-demo. Daarbij moet de innovatie in maximaal 7 minuten uitgelegd en getoond worden.

Rabobank en MyOrder waren op dit congres aanwezig omdat het een unieke gelegenheid is om in het centrum van de financieel technologische industrie te laten zien waar MyOrder Sidekick toe in staat is voor een internationaal en kritisch publiek. Het is tevens een goede gelegenheid om te netwerken met andere innovatieve organisaties en partijen uit de financiele dienstverlening.

Wat is MyOrder?
MyOrder, opgericht in 2008, is een start-up dat een app heeft ontwikkeld waarmee het mogelijk is om met je mobiel te bestellen en te betalen. De MyOrder app is gratis te downloaden en beschikbaar voor vrijwel alle mobiele besturingssystemen; Windows, iPhone, Black Berry en Android. In augustus 2012 is MyOrder overgenomen door Rabobank Nederland. Rabobank gaat deze strategische alliantie aan, omdat ze een significante stijging zien in mobiele transacties en het past in de strategie van Rabobank. Op dit moment is Rabobank voor 80% belanghebbende in MyOrder.

Wat is MyOrder Sidekick?

• Weten welke consumenten in de winkel zijn
• Inspelen op behoeftes van de klant
• Klanten persoonlijk benaderen