Industry Wire

IT-detacheerder neomax breidt dienstverlening uit met co- en insourcing

Almere, 4 november 2013 – IT-detacheerder neomax, actief op het gebied van beheer, support en infrastructuur, breidt haar dienstverlening uit met co- en insourcing. Naast werving en selectie en detachering, speelt neomax met deze dienstverlening in op het realiseren van continuïteit op de IT-afdeling van de klant. Door het uitbesteden van de servicedesk of het insourcen op basis van bezetting, krijgen IT-managers de ruimte om zich te focussen op de operationele ontwikkeling van de IT-afdeling.

Bij insourcing voert neomax de diensten uit op basis van prestatie. Klanten die hun servicedesk 24×7 bezet willen hebben, maar hier zelf niet de benodigde resources voor hebben, kunnen dit uitbesteden aan neomax, die vervolgens de verantwoordelijkheid draagt voor de volledige bezetting. Op basis van inhouse management komt er wekelijks een project-accountmanager op locatie langs om de prestaties te evalueren en de IT-professionals te begeleiden. Naast insourcing is het mogelijk om de servicedesk volledig uit te besteden aan neomax of om dit gedeeltelijk met eigen mensen in te vullen op basis van co-sourcing. Doel van deze diensten is dat er altijd iemand beschikbaar is om de eindgebruiker te ondersteunen.

Stephan Bosman, directeur van neomax: “Tegenwoordig gaat het in de IT-dienstverlening niet meer alleen om kwaliteit, maar ook om continuïteit. Door de recessie zijn mensen op zoek naar stabiele factoren en zekerheid binnen de bedrijfsvoering. Met het bieden van co- en insourcing kunnen we echt een verlengstuk zijn van de IT-afdeling. De werkwijze die wij hanteren in detachering, een focus op mensen in plaats van techniek, trekken wij ook hierin door. Alleen zo kun je ervoor zorgen dat iedereen blij wordt van de samenwerking; de klant, IT-professional en uiteindelijk wij zelf.”

———————

Over neomax
Neomax is een Nederlandse IT-detacheerder actief op het gebied van beheer, support en infrastructuur. In alles wat neomax doet, staat “first people, then systems” voorop. Om deze visie kracht bij te zetten, heeft het bedrijf twee doelstellingen die ten grondslag liggen aan alle activiteiten. Neomax wil partner zijn van 500 van de top 500 bedrijven in Nederland en wil dat elke IT’er neomax op zijn CV wil hebben staan. Om dit te bereiken deelt neomax kennis met IT-managers en kijkt samen met hen naar competentiemanagement en wat nodig is om de IT-afdeling tot een succes te maken. Door haar goede netwerk staat neomax in nauw contact met de doelgroep, gaat de dialoog aan met potentiële kandidaten en weet wat hen beweegt. Deze informatie is voor IT-managers van toegevoegde waarde, neomax vertelt hen wat ze moeten bieden om iemand met de juiste skills binnen te halen en te boeien. Neomax focust voor haar medewerkers op interessante opdrachten en opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden. Naast certificeringen zet het bedrijf in op de ontwikkeling van de soft skills van IT’ers. De focus op partnering met klanten en IT-professionals zorgt ervoor dat de beste match wordt gemaakt; niet alleen op hard skills, maar juist op de soft skills. Inmiddels heeft neomax meer dan 100 gekwalificeerde IT-professionals in dienst, zowel Young Professionals als specialisten met jarenlange ervaring. Zij ondersteunen dagelijks het succes van de klanten. Neomax is betrokken en biedt op maat en kwaliteitgerichte dienstverlening. Het bedrijf is NEN 4400-1 gecertificeerd en is gevestigd in Almere. Voor meer informatie zie: www.neomax.nl

Of volg neomax via Twitter | LinkedIn | Facebook | Instagram | Pinterest

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht