Geplaatst door ItsaRep

ItsaRep versterkt team met Mirjam Adriaanse

Driebergen, 23 september 2016 – ItsaRep, maatschap voor communicatie en PR, heeft het team uitgebreid met Mirjam Adriaanse.
Adriaanse studeerde Geschiedenis aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. De afgelopen jaren was ze als redacteur werkzaam bij Magenta Publishing en als PR- en communicatieadviseur bij Lubbers De Jong. Mirjam combineert een journalistieke nieuwsgierigheid en brede interesse met inhoudelijke ervaring in de IT- en telecombranche, opgedaan bij vakbladen als CBM en TBM en als adviseur voor diverse klanten in de technologiebranche.
Erik van de Nadort, managing partner van ItsaRep: “We zijn in januari gestart met ItsaRep en hebben sindsdien onze activiteiten en het aantal klanten gestaag zien groeien. Mirjam is inhoudelijk sterk en goed in staat op een heldere, effectieve manier te adviseren over zowel communicatie, PR, content marketing en social media. Daarnaast vormt ze ook qua persoonlijkheid een perfecte aanvulling op ons team.”
Reputatiemanagement nieuwe klanten
Adriaanse gaat onder meer meewerken op bestaande accounts, zoals SAS en Computest, en is verantwoordelijk voor het reputatiemanagement van de nieuwe klant Abax, leverancier van GPS-tracking en rittenregistratiesystemen.
LinkedIn profiel van Mirjam: https://nl.linkedin.com/in/mirjamadriaanse