Geplaatst door Startselect

iTunes Codes nu beschikbaar via digitale retailer Startselect

Eindhoven, Nederland – 26 mei – Vanaf vandaag zijn iTunes Codes te koop bij de digitale gaming en entertainment retailer Startselect, in Nederland en Duitsland.

iTunes Codes zijn verkrijgbaar via verschillende betaalmethoden, waarbij klanten hun eigen bedrag tussen €15 en €500 kunnen kiezen. Eenmaal gekocht en verzilverd, kunnen klanten dit tegoed gebruiken op de App Store, iTunes Store, iBooks of voor het betalen van een Apple Music lidmaatschap.

Recente releases zijn bijvoorbeeld Angry Birds 2 in de App Store, Star Wars ‘The Force Awakens’ – te huur en te koop in HD op iTunes – en Paula Hawkins’ ‘The Girl on The Train’ op iBooks. Op iTunes en Apple Music zijn ook nieuwe albums te beluisteren van bijvoorbeeld Samy Deluxe, Udo Lindenberg, Ariana Grande en Drake.

Björn van Beek, Marketing & Sales Manager bij Startselect zegt: “We zijn erg blij dat we iTunes Codes kunnen aanbieden naast onze huidige producten. Ons doel is om games en entertainment voor alle platformen aan te bieden, op elk moment. Nu zijn we nog dichter bij dat doel.”