Jitse Groen versterkt Raad van Advies Hotel Booker

Haarlem – 29 juli 2014 – Jitse Groen, oprichter van Takeaway.com en Thuisbezorgd.nl, gaat de Raad van Advies van Hotel Booker versterken. De afgelopen 10 jaar is Hotel Booker sterk gegroeid met onder andere uitbreidingen naar Zweden, Noorwegen en Duitsland. Bij de transformatie naar een internationaal bedrijf is kennis en ervaring nodig op dit gebied. Hotel Booker is dan ook zeer verheugd om een van Nederlands meest succesvolle internetondernemers te verwelkomen in de Raad van Advies.

Met Jitse Groen haalt Hotel Booker veel kennis in huis op het gebied van internationalisering, loyalty en branding. Thuisbezorgd.nl is namelijk actief in 13 landen en haalde onlangs 74 miljoen kapitaal op om internationaal verder te groeien. Jitse Groen voelt zich vereerd om Hotel Booker bij te staan bij haar verdere productontwikkeling en expansie. ‘’Ik kijk uit naar de samenwerking met het Hotel Booker team en ik hoop dat we samen net wat meer gas kunnen geven.’’

Dennis Van Allemeersch, algemeen directeur van Hotel Booker, voegt hieraan toe: “We hebben de succesvolle lancering van www.hotelspecials.de eerder dit jaar aangegrepen als geschikt moment om Jitse te vragen ons te helpen de organisatie naar een nog hoger niveau te tillen. Wij zijn dan ook zeer blij met zijn komst.’’
Over HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl is opgericht in 2002 en onderdeel van Hotel Booker B.V., evenals HotelSpecials.be, HotelSpecials.de, HotelSpecials.no, HotelSpecials.dk, HotelSpecials.se en HotelAanbiedingen.nl. HotelSpecials.nl werkt nauw samen met ruim 4000 hotels in de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en Scandinavië. Dit aantal groeit dagelijks. De missie is om onze klanten er vaker tussenuit te laten gaan met meer waar voor hun geld.