Industry Wire

Geplaatst door MPG.

Joep Becx artdirector Allerhande bij MPG.

Contentmarketingbureau MPG. heeft Joep Becx aangesteld als artdirector Allerhande. Becx werkte als grafisch ontwerper, artdirector en conceptontwikkelaar onder andere voor O’Neill, Nike, RTL4 en HEMA, en voor de magazines sQueeze en ELLE. Daarnaast was hij verantwoordelijk voor de artdirection van Glamour sinds de lancering in 2005.

Bij MPG. wordt Becx verantwoordelijk voor alle vormelementen binnen het 360-gradenplatform Allerhande, voor artdirection van Allerhande magazine en stuurt hij het designteam aan.

Na meer dan 12 jaar gewerkt te hebben voor modemerken en modetitels gooit Becx het roer om. ’Ik wilde weer eens iets anders dan mode. Ik streef zelf een gezonde lifestyle na en Allerhande past daarbinnen. Daarnaast zocht ik een dynamisch bureau en de klik met MPG. was er direct’, aldus Becx.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht