De Jong Intra Vakanties implementeert Content Marketing met DESK

Desk content marketing, het eerste Nederlandse software bedrijf dat een Content Marketing software platform heeft ontwikkeld, kondigt aan dat De Jong Intra Vakanties, een van de grotere Nederlandse reisorganisaties, succesvol DESK heeft geïmplementeerd.

In DESK worden de product informatie en alle media bestanden beheerd. Vanuit DESK wordt gepubliceerd naar de websites en worden tientallen brochures en andere print producten geheel in eigen huis geproduceerd. De IT afdeling van de Jong Intra Vakanties heeft de op SiteCore gebaseerde websites op DESK aangesloten.

De Jong Intra Vakanties heeft voor DESK gekozen vanwege:

• het hoge gebruikersgemak;
  • de krachtige Product Informatie Management (PIM) mogelijkheden;
  • de goede en geïntegreerde Media Asset Management (MAM) module met de vele mogelijkheden voor web maar ook voornamelijk print;
  • dat de SiteCore structuur 1 op 1 kon worden ingericht in DESK met een perfecte aansluiting;
  • dat integratie mogelijkheden uit te voeren zijn door de eigen IT afdeling;
  • de nieuwe mogelijkheden rondom persoonlijke communicatie.

Coby van Dongen, Commercieel directeur de Jong Intra Vakanties
“Met DESK hebben wij duidelijk een hele stap voorwaarts gezet. Het proces om te komen tot communicatie middelen verloopt uiterst soepel. Daarmee is de basis gelegd voor het verder optimaliseren van de communicatie met onze klant. Waarmee wij duidelijk een voordeel zullen behalen”, aldus Coby van Dongen, commercieel directeur de Jong Intra Vakanties.

Wim van der Linden, Directeur Desk content marketing
“De Jong Intra Vakanties heeft met de implementatie van DESK de basis gelegd voor het optimaliseren en uitbouwen van haar communicatie in alle beschikbare kanalen. Met de mogelijkheden van DESK kan de Jong Intra Vakanties haar Customer Service en Experience sterk verhogen,” aldus Wim van der Linden directeur van Desk content marketing.

Over De Jong Intra Vakanties
De Jong Intra Vakanties is een Nederlandse allround touroperator met reizen per touringcar, auto, trein en vliegtuig in haar aanbod. De Jong Intra Vakanties produceert elk seizoen meer dan vijfentwintig brochures voor de vakantiemarkt. Door de jarenlange ervaring staat de Jong Intra garant

voor een gedegen organisatie, hoge kwaliteit, vergaande service en punctualiteit. In de toekomst willen zij dit blijven waarborgen.

Over Desk content marketing
Desk content marketing is het eerste Nederlandse software bedrijf dat een Content marketing  software platform heeft ontwikkeld, één geïntegreerd software systeem met PIM/DAM en PRINT,  genaamd DESK.

Klanten vertrouwen op DESK voor :

• het  onderhouden van hun product informatie op  één centrale plek (PIM);
  • de aansluitmogelijkheden op ERP systemen en Data Pools zoals Icecat voor het ontvangen van basis product informatie (Data Acquisition);
  • het beheren van hun Media assets (lees: foto’s e.d.) en het automatisch matchen van de product informatie en uitvoerkanalen (DAM), zodat de relatie tussen product informatie en digitale assets is gewaarborgd;
  • het publiceren van Marketing informatie naar webshops, websites, email en andere platformen;
  • het geheel in eigen huis kunnen vervaardigen van Print en Tablet publicaties, volledig geautomatiseerd (PMS);
  • de mogelijkheden van persoonlijk communiceren met klanten, in volume, door DESK eenvoudig aan te sluiten op CRM/ERP systemen voor het ontvangen van klanten informatie (Persoonlijke Communicatie).

Klanten van Desk kunnen hun relaties eenvoudig en snel voorzien van de juiste marketing middelen, zodat informatie relevanter en actueler is en er meer zaken gedaan kunnen worden. Met DESK, een volledig geïntegreerd platform,  wordt content marketing echt simpel.

Desk®  is innovatieve ‘new generation software’ en groeit hard, met partners en klanten in meerdere landen. Schaalbaar, snel te implementeren en zeer gebruiksvriendelijk.

Contact Desk content marketing
Optimaliseer uw time-to-market processen met DESK en gun uw organisatie ook minder kosten en meer omzet. Kijk op www.deskcontentmarketing.nl voor meer informatie en neem contact met ons op voor een demo of proof-of-concept.