Geplaatst door Kaartwereld

KaartWereld.nl bezorgt valentijnsverrassingen op zondag 14 februari

Dat Valentijnsdag dit jaar op zondag valt, is geen probleem voor de klanten van KaartWereld.nl. Speciaal voor Valentijnsdag bezorgt de online kaartenservice ook op zondag. Alle kaarten en cadeaus besteld voor zaterdag 13 februari 19:00 uur, worden op zondag 14 februari thuisbezorgd door MSG Post & Koeriers. Met deze zondagbezorging verrassen klanten van KaartWereld.nl hun valentijn op Valentijnsdag zelf.

Groot aanbod valentijnscadeaus
Op KaartWereld.nl kiest de klant uit een groot assortiment liefdesverrassingen. Er is een ruime collectie valentijnskaarten beschikbaar, waaronder bijzondere groei- en bloeikaarten met zaden van bloemen en snoepkaarten versierd met snoephartjes. Een verrassing is pas compleet als een ballon, doos chocolade of een ander cadeau uit de collectie met de kaart wordt meegestuurd.

Op Valentijnsdag thuisbezorgd
“Op Valentijnsdag is een verrassing écht geslaagd als deze op de dag zelf ontvangen wordt. Voor iedereen die niet bij zijn of haar partner kan zijn met Valentijnsdag of hem of haar op een persoonlijke manier per post wil verrassen op de dag zelf, bieden wij de oplossing. Om klanten op Valentijnsdag goed van dienst te zijn, hebben we voor zondag 14 februari een zondagbezorging geregeld in samenwerking met MSG Post & Koeriers. Met deze speciale service zorgen we voor een verrassing die precies op Valentijnsdag binnenkomt en wordt de ontvanger op het juiste moment verblijd”, vertelt Commercieel Directeur KaartWereld.nl Jacco van der Zee.

Een valentijnsverrassing inplannen
Op KaartWereld.nl kan de klant de verrassing nu alvast samenstellen, afrekenen en het bezorgmoment plannen. Door de verzenddatum op 13 februari in te stellen, worden kaarten en cadeaus op Valentijnsdag bezorgd. “Timing is cruciaal als het om valentijnscadeaus gaat. Daarom doen we er alles aan om de klant te faciliteren om op tijd een verrassing voor Valentijnsdag samen te stellen en te laten bezorgen. De synergie met KaartWereld.nl was snel gevonden”, aldus Arjan Kleizen, Commercieel Directeur MSG Post & Koeriers. Iedereen die op het laatste moment er aan denkt om een valentijnscadeau te kopen kan bestellen tot 13 februari 19:00 uur, om de bestelling op Valentijnsdag te laten afleveren.

Over KaartWereld.nl
De online kaartenservice KaartWereld.nl heeft een zeer uitgebreid assortiment wenskaarten voor elke gelegenheid. In de webwinkel maakt de klant online echte wenskaarten die door de postbode worden bezorgd. Klanten kiezen op KaartWereld.nl makkelijk een wenskaart uit de collectie of ontwerpen een persoonlijke kaart met eigen foto’s. Daarnaast wordt er een groot assortiment aan cadeaus aangeboden, zoals ballonnen, chocolade en knuffels die klanten met hun kaart meesturen. Kaarten besteld voor 19:00 uur, worden dezelfde dag verstuurd.

KaartWereld.nl is sinds 2014 onderdeel van Webprint B.V. dat bestaat uit verschillende websites zoals de leidende online fotoservice Webprint.nl en de online webwinkel Posters.nl. In Europa is de online fotoservice actief in Duitsland, België, Frankrijk en Groot-Brittannië.

Over MSG Post & Koeriers
MSG bestaat reeds 20 jaar als (spoed)koeriersdienst met een landelijke dekking. Met 300 koeriers door heel Nederland staat er altijd binnen 45 minuten een koerier op de stoep om het pakket van de klant op te halen en rechtstreeks af te leveren bij de ontvanger.

Naast de landelijke koeriersdienst biedt MSG een alternatief voor (dagelijkse) post. Door middel van een sterk regionaal & landelijk netwerk bezorgen ze post binnen 24 uur, regionaal en (inter)nationaal, tegen zeer scherpe tarieven. Ook pakketjes kunnen mee in dit netwerk. Deze bezorging ondersteunt zo veel mogelijk het Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, door middel van het inzetten van mensen met afstand tot de arbeidsmarkt en groene transportmiddelen (zoals elektrische auto’s en fietskoeriers).