Kaseya beheert miljoenste mailbox met 365 Command

Amsterdam, 21 november 2013 – De 365 Command-oplossing van Kaseya is inmiddels ingezet voor het beheer van meer dan een miljoen mailboxen wereldwijd. Voor de leverancier van IT-systeembeheersoftware is dit een nieuwe mijlpaal in het leveren van beheertools voor Office 365-cloud-applicaties.

Kaseya nam 365 Command vorige maand over. Deze schaalbare, gehoste oplossing stelt IT-organisaties en MSP’s in staat hun Microsoft Office 365-cloud-applicatiesuite eenvoudig te beheren. De tool vervangt de PowerShell-scripting door een gebruiksvriendelijke interface. 365 Command biedt tools voor onder meer het beheer van gebruikers en mailboxen, alsmede Office 365-migraties met flexibele rapportages voor snelle inzichten en ondersteuning voor besluitvorming.

Kaseya bouwt aan zijn portfolio met IT-systeembeheertools door investeringen in eigen producten en door acquisities van toonaangevende technologieën. Naast de recente aankoop van de 365 Command-technologie nam het bedrijf onlangs ook Zyrion over voor zijn Traverse-cloud- en netwerkmonitoringoplossing, en Rover Apps voor zijn Bring Your Own Device-beheeroplossing (BYOD).

“De populariteit van Office 365 zorgt bij MSP’s en midmarket-organisaties voor een sterke behoefte aan applicaties voor het beheer hiervan”, zegt Yogesh Gupta, President en CEO van Kaseya. “Met meer dan een miljoen beheerde mailboxen wereldwijd is Kaseya marktleider op dit gebied. Wij zien dat bij onze klanten de vraag naar cloud-applicatiebeheer steeds verder toeneemt en zijn verheugd dat wij de oplossing voor het beheer van Office 365 kunnen leveren.”

Communiceer met Kaseya via het weblog, Twitter, Facebook, LinkedIn en YouTube.

Weblog: http://blog.kaseya.nl
Twitter: https://twitter.com/kaseyaNL
Facebook: http://www.facebook.com/KaseyaFan
LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/kaseya
YouTube: http://www.youtube.com/user/kaseyacorp

####

Over Kaseya
Kaseya is wereldwijd aanbieder van IT-systeembeheersoftware. Het bedrijf is de enige leverancier die een complete IT-beheeroplossing via de cloud of lokale installatie aanbiedt. De technologie van Kaseya stelt managed serviceproviders (MSP’s) en middelgrote organisaties in staat hun IT-omgeving proactief te beheren. Dit is eenvoudig en efficiënt mogelijk op afstand vanaf één enkel platform. Meer dan 10.000 klanten wereldwijd zetten de oplossingen van Kaseya in. Deze bedrijven zijn actief in uiteenlopende sectoren zoals retail, industrie, gezondheidszorg, onderwijs, overheid, media, technologie, finance en meer. Het niet-beursgenoteerde bedrijf heeft kantoren in meer dan twintig landen. Voor meer informatie: www.kaseya.nl.