Klein(ste)e online retailer biedt zelfde dag levering aan voor 12,95

Nunspeet, 20141202 — Nik-naks.nl, één van de kleinste online retailers van de Benelux in cadeaus, accessoires en decoraties, zal als extra service in de dagen voorafgaand aan sinterklaas en kerst Zelfde Dag Leveringen aanbieden om er voor te zorgen dat artikelen die op het laatste moment besteld zijn (voor 15.00 uur besteld = voor 22.00 uur in huis en op 5 dec. voor 12.00 uur besteld = voor 19.00 uur in huis), tijdig kunnen worden uitgepakt.

De extra service geldt op 3, 4, 5, 23 en 24 december, geldt voor heel Nederland m.u.v. de Waddeneilanden en is beschikbaar voor slechts 12,95, waarmee Nik-naks.nl het goedkoopste tarief in Nederland hanteert voor zelfde dag leveringen.

De service wordt op 3, 4 en 5 december gebracht onder de naam ‘pakjesavondgarantie’. Voor 23 en 24 december heet de service vooralsnog ‘Zelfde Dag Levering’.

“We gaan graag een stapje verder voor onze klanten en deze service, samen met het goedkoopste tarief voor zelfde dag leveringen in Nederland, is daar ook weer een mooi voorbeeld van.” aldus Arnoud Koenen, mede-eigenaar van Nik-naks. “Juist met de feestdagen zijn we het als webwinkel in cadeaus, accessoires en decoraties aan onze klanten verplicht om tot het laatste moment bestellingen te kunnen leveren.”

Over Nik-naks
Nik-naks is een online retailer in cadeaus, accessoires en decoraties, is opgericht in januari 2013 en gevestigd in Nunspeet, Gelderland. Door zorgvuldige selecties worden er regelmatig kleurrijke en net-even-iets-anders-artikelen aan het assortiment toegevoegd. Sinds juni 2014 draagt Niknaks.nl het Thuiswinkel Waarborg.