Geplaatst door Gladior BV

Klomp Groepsvervoer kiest voor Gladior als online marketingpartner

Enschede, 31 oktober 2014 – Online marketingbureau Gladior gaat voor Klomp Groepsvervoer uit Ede de totale online marketingbehoefte vervullen. De bedrijven zijn vorige week een samenwerking aangegaan. Met veel vertrouwen wordt de samenwerking tegemoet gezien.

Online doelgroepen
De vervoerdersmarkt is volop in beweging en steeds meer consumenten en bedrijven oriënteren zich online om een geschikte dienstverlener te vinden. Juist in de B2B en B2G sector is online marketing met een opmars bezig. Voor Klomp Groepsvervoer een goede reden om een online marketingstrategie in te zetten. Gladior helpt bij het opzetten en uitvoeren van de online marketingactiviteiten met als doel om relevante online doelgroepen te bereiken en de naamsbekendheid te vergroten.

De heer Bolderman van Klomp Groepsvervoer licht toe:“ Vindbaar zijn op het internet als bedrijf, maar ook met onze diensten, is voor ons erg belangrijk. Niet alleen wanneer de doelgroep zoekt naar ‘Klomp Vervoer’ of ‘Klomp Groepsvervoer’, maar juist zoekt op basis van de vervoersbehoefte die zij hebben. We bieden vele soorten vervoer aan voor uiteenlopende doelgroepen. Het is dan ook van belang dat we dit goed over weten te brengen via het internet, zodat men weet dat wij hen kunnen helpen.”

Klomp Groepsvervoer
Klomp Groepsvervoer is een nationaal opererend vervoers- en mobiliteitsbedrijf en verzorgt sinds 1925 onder andere personen- en groepsvervoer voor gemeenten, scholen, zorginstellingen en bedrijven. De passagiers bestaan voor een groot deel uit scholieren, mensen met een zorgbehoefte en medewerkers van organisaties. Het bedrijf bestaat tegenwoordig uit meer dan 900 medewerkers en een wagenpark van meer dan 1000 voertuigen. Tevreden klanten, veiligheid, duurzaamheid en transparantie zijn waarden welke Klomp hoog in het vaandel heeft. Klomp Groepsvervoer is bovendien ISO-gecertificeerd en heeft het TX Keurmerk.

Met de online marketingcampagne zal Gladior verschillende disciplines inzetten om de dienstverlening van Klomp zo goed mogelijk op het internet te positioneren. Het doel is om de uiteenlopende dienstverlening van Klomp beter vindbaar te maken voor de doelgroepen die zoeken op basis van de vervoersvraagstukken die zij hebben.