Industry Wire

Lancering nieuwe website Limebizz

Vandaag, dinsdag 20 augustus, presenteert Limebizz de nieuwe website die dient als het centrale portaal voor informatie over concepten, interactieve print en Layar: www.limebizz.nl. Vandaar dat de website is voorzien van een nieuw portfolio met diverse scanbare AR projecten die Limebizz heeft gerealiseerd. Dit portfolio wordt zeer regelmatig aangevuld en vernieuwd.

Limebizz, wereldmarktleider op het gebied van Layar concept implementaties, zet hiermee een stap voorwaarts in de ontwikkeling van haar internationale ambities. Door de sterke groei van Layar op het gebied van downloads, het aantal pagina’s dat is geüpload en het aantal gebruikers is Limebizz ook gegroeid op het gebied van Layar concept implementaties wereldwijd.

Onder andere PSV, Rabobank, Suitsupply, ANWB, CBS Outdoor en Playboy gingen reeds voor om campagnes op basis van Layar uit te voeren. Met een, voor hen, op maat ontwikkeld Layar concept werd er vorm gegeven aan de gestelde doelstellingen. Inmiddels hebben ook De Bijenkorf, V&D en Hunter Douglas de weg naar Limebizz gevonden en zullen binnenkort hun magazines, voorzien van Layar, aan het publiek introduceren. De Engelstalige limebizz.com site volgt spoedig. Naast de nieuwe website is door de groeiende vraag naar Limebizz en haar Layar concepten een tweede vestiging geopend in Amsterdam. Vanaf 1 september is Limebizz Layar Concepts dan ook te vinden op Vijzelstraat 20 te Amsterdam.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht