Industry Wire

Geplaatst door Redhotminute

Landal GreenParks en Redhotminute lanceren online campagne

Tien dagen, tien regio’s, tien keer korting. Dat is in een notendop waar de campagne om draait. Een buitenkansjes carrousel. In idee en in beeld.

De campagne

Iedere dag, vanaf 11 april, kan de bezoeker 10 keer 24 uur rekenen op regioaanbiedingen voor een verblijf in juni op een van de parken van Landal GreenParks: De Buitenkansjes Carrousel draait, op http:// http://www.landal.nl/nl-nl/buitenkansjes. De carrousel is vormgegeven als een digitale draaimolen en hierbij staat de regio van de dag in de spotlights. Om de beleving van de carrousel maximaal te maken gebruikt Redhotminute jQuery en CSS3 transities. Regio en aanbieding naar de zin? Dan is de boeking in slechts een aantal kliks gerealiseerd: transparant, accuraat en snel.

Why?
De campagne biedt Landal GreenParks de mogelijkheid de parken per regio te presenteren en de bezoeker kan deze presentatie extra voordelig beleven.
Uiteraard is de door Redhotminute gemaakte campagne omgeving voorzien van alle mogelijkheden tot delen op de sociale kanalen. Want iedereen kent wel iemand die ook een paar dagen er tussenuit verdient. Toch?

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht