LaserMaxx Lasergames meldt meer dan een miljoen spelers per maand

Oprichter en CEO Marcel Röhrs: “Het aantal van 1 miljoen spelers op maandbasis is ongekend. Wij vinden het erg bijzonder dat wij nu iedere maand in de mogelijkheid zijn om ons spel aan zo veel spelers te mogen aanbieden.”
Het bericht van LaserMaxx volgt op de onthulling van haar openingscijfers waarin het Nederlandse laser game bedrijf toekomstige openingen in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Oostenrijk en Duitsland aankondigt.

Vrijetijdsbesteding
Lasergamen is een populaire en actieve vrijetijdsbesteding voor groepen en gezelschappen waarin iedere deelnemer een lasergun en een laservest krijgt. Het doel hierbij is om zo veel mogelijk punten te verzamelen door anderen te raken, en uiteraard zelf zo min mogelijk geraakt te worden. In een speciaal gebouwde lasergame locatie krijgt het spel mede dankzij de artistieke muurschilderingen en de licht-, geluid- en rookeffecten een extra dimensie en wordt de speler een unieke recreatieve activiteit aangeboden.

Over LaserMaxx Lasergames
Het in 1995 in De Bilt opgerichte LaserMaxx is marktleider in lasergame apparatuur. Met de lasergame producten van LaserMaxx kan op dit moment in meer dan 50 steden in Nederland gespeeld worden en wereldwijd op meer dan 240 locaties in 40 landen. Onder deze locaties bevinden zich metropolen als Amsterdam, Barcelona, Hyderabad, Istanboel, Johannesburg, Kathmandu, Lissabon, Moskou, Parijs, Praag, Stockholm en Wenen. Een complete lijst met locaties in binnen- en buitenland kan gevonden worden op www.lasermaxx.com.