Industry Wire

Leadgate brengt Online Marketing-as-a-Service en Pay-per-Lead naar IT organisaties in Nederland en België

Rotterdam, 1 April 2015 – Leadgate, de organisatie die zich richt op Online Marketing en Lead Generation voor IT organisaties heeft haar deuren geopend in Rotterdam. De core business van Leadgate is het ontzorgen van IT organisaties in de volledige online customer journey. Vanaf het allereerste moment dat een potentiele klant online in aanraking komt met een merk tot ver na de aankoopbeslissing trackt en ontzorgt Leadgate haar IT klanten.

Online marketing organisaties schieten de afgelopen jaren als paddestoelen uit de grond. Online marketing is een redelijk volwassen gebied geworden binnen vele marketing strategieën. Voor de promotie van IT organisaties is echter kennis nodig van IT om hier resultaat uit te halen. Vele online marketing organisaties zijn zeer bedreven in het ondersteunen van verschillende organisaties maar ontberen de kennis van IT om daadwerkelijk leads te genereren en IT organisaties volledig in hun online marketing te ontzorgen. Leadgate stapt nu in deze ruimte.

Marketing-as-a-Service en Pay-per-Lead

Met Marketing-as-a-Service en Pay-per-Lead brengt Leadgate twee relatief nieuwe marketingdiensten op de markt. Leadgate gelooft dat marketing steeds meer zal gaan verschuiven naar een hybride model waarin bepaalde marketing services zoals content marketing, Search Engine Advertising, Search Engine Optimization, eventmarketing etc. afzonderlijk van elkaar ingekocht gaan worden. Met Marketing-as-a-Service kunnen organisaties nu dus marketing services inkopen die op dat moment het meeste nodig zijn en dus telkens uitgevoerd worden door specialisten op dit gebied.

Met Pay-per-Lead biedt Leadgate IT organisaties de keuze om de vergoeding voor de geleverde diensten te betalen op basis van de geleverde leads. Dit levert een gunstige situatie op voor de klanten van Leadgate omdat er geen aanvangskosten betaald dienen te worden en de ROI eenvoudig te berekenen is.

“Binnen geen enkele andere markt als de IT bevinden beslissers en beïnvloeders zich zo veel achter hun desktop of mobiele devices. Online marketing is daardoor in de IT een van de meest belangrijke marketinginstrumenten geworden om DMU’s te targeten. Vaak zien wij dat de mensen binnen IT organisaties of kennis hebben van IT of kennis hebben van online marketing, de combinatie van die twee komt helaas zelden voor. Voor succes met online marketing in IT is echter wel een combinatie nodig, Leadgate is deze combinatie. Door naast deze unieke combinatie ook Pay-per-Lead te bieden aan klanten maakt het risico tot investeren bijna nihil omdat er een win-win situatie gecreëerd wordt”: aldus Sjors Teeuwen, Director Sales & Marketing van Leadgate Europe.

Bart Deuss, Directeur van Yaworks; kennisleverancier op basis van Networking, Storage en Virtualisatie: “Voor aanvang van onze samenwerking met Leadgate hebben wij met betrekking tot online marketing samengewerkt met diverse online marketing partijen. Deze partijen boden ons een goede dienstverlening maar doordat ze helaas geen kennis hadden van IT waren we uiteindelijk genoodzaakt veel van het werk zelf te doen. Met Leadgate hebben we nu een partij gevonden die zowel online marketing als IT kent, snel schakelt, weet waar we moeten adverteren en over onze business kan schrijven. Na afgelopen jaar op basis van Pay-per-Lead gewerkt te hebben stappen we nu over op de Marketing-as-a-Service waarmee we op een hybride manier verschillende marketing diensten kunnen inkopen.”

Voor meer informatie:
Leadgate Europe BV
Sjors Teeuwen, Sales & Marketing Directeur
Tel: +31 641149494
E-mail: s.teeuwen@leadgate.eu
Web:  Leadgate Europe, Yaworks, Marketing-as-a-Service en Pay-per-Lead

Over Leadgate
Leadgate biedt IT organisaties een vernieuwende, alles omvattende  Online Marketing benadering met hoogwaardige en gegarandeerd betere conversieratio’s. Met de Leadgate Smart Marketing Engine biedt Leadgate IT bedrijven zoals fabrikanten, partners en distributeurs diverse marketing hulpmiddelen en diensten zoals SEO, SEA, Marketing Automation, Lead Nurturing om een compleet geautomatiseerd proces voor online marketing campagnes mogelijk te maken. Alle diensten kunnen tevens apart ingeschakeld worden als een Marketing-as-a- Service. Een Pay-per-Lead formule stelt organisaties daarnaast in staat om de afrekening van de marketing services op basis van de gegenereerde leads te voldoen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht