Geplaatst door Davinci

Leger des Heils Fondsenwerving kiest voor Davinci!

Na een intensief en gedegen selectieproces heeft de Stichting Leger des Heils Fondsenwerving gekozen voor Davinci. De kern van de oplossing van Davinci is het software pakket iMIS 20EMS van Advanced Solutions International (ASI). Dit systeem wordt wereldwijd door meer dan 4.000 non-profit instellingen gebruikt ter ondersteuning van hun relatiebeheer en contentmanagement. Davinci is de Nederlandse partner van ASI en heeft iMIS 20EMS geschikt gemaakt voor de Nederlandse markt. Dankzij de integratie met haar eigen producten biedt Davinci een totaaloplossing voor relatiebeheer, content management en volledig geautomatiseerd campagne- en procesmanagement.

Jeroen Stoffele (senior consultant Davinci): ‘Onze visie is dat het tijdperk van CRM in de non-profit sector voorbij is. De manier waarop deze organisaties haar leden, donateurs en vrijwilligers werven en aan zich binden is met de opkomst van social media, smartphones en tablets drastisch veranderd. Dit vereist een volledig integrale Engagement Management Cyclus. En iMIS 20 EMS is hierop ingericht.’

Deze visie is, naast de geboden oplossing, voor het Leger des Heils een belangrijke factor om te kiezen voor Davinci. Will van Heugten (Operationeel directeur Fondsenwerving Leger des Heils): ‘De oplossing van Davinci voldoet aan alle eisen die we gesteld hebben aan onze nieuwe donateursapplicatie. De Business Process Engine van Davinci is overigens voor ons een zeer belangrijke, doorslaggevende factor geweest voor onze keuze. Wij hebben veel vertrouwen in het commitment van Davinci voor een succesvolle implementatie en een goede relatie.’

Davinci heeft veel branchekennis van de non-profitsector en weet goed wat er speelt binnen deze markt. Alwin van Dijk (directeur Davinci): ‘We zijn zo onder de indruk van de uitgebreide functionaliteit van iMIS 20EMS en track record van ASI dat we een strategische keuze hebben gemaakt en het partnership zijn aangegaan. Wij zijn er dan ook trots op dat juist zo’n toonaangevende organisatie als het Leger des Heils deze visie onderschrijft en bewust gekozen heeft voor de oplossing die wij bieden. We gaan dan ook enthousiast de oplossing implementeren en kijken uit naar een jarenlange samenwerking

Over Leger des Heils

Het Leger des Heils helpt jaarlijks meer dan 35.000 mensen die vaak meerdere problemen hebben. Verslavingen, schulden maar ook eenzaamheid. Het aantal mensen dat sociale ondersteuning (zoals ontmoeting, activiteiten, gebruikte kleding of voedselpakketten) ontving van het Leger des Heils, steeg vorig jaar met 50% ten opzichte van vijf jaar geleden. Het Leger des Heils constateert dat de problemen in de Nederlandse samenleving eerder toenemen dan afnemen. Achter veel voordeuren gaat een wereld van verdriet en problemen schuil. Het Leger des Heils is vaak het laatste vangnet voor mensen in problemen.