Let op: nomineren voor Dialogue Marketeer en Dialogue Marketing Talent of the Year 2015 kan tot 7 november

De branche heeft nog tot 7 november de tijd om te bepalen welke collega-marketeer er kans maakt om beloond te worden voor zijn of haar prestaties in het afgelopen jaar. Welke marketeer heeft zich onderscheiden op het gebied van dialoogmarketing? Op basis van de nominaties bepaalt een vakjury wie visie, creativiteit en resultaten heeft getoond.

Op donderdag 8 januari 2015 worden het Dialogue Marketing Talent of the Year, de Dialogue Marketeer of the Year en de DM Oeuvre Prijs uitgereikt, voorafgaand aan de Leukste Nieuwjaarsborrel van DDMA en DeMeter.

Aandacht voor talent

Met de uitreiking van de Dialogue Marketing Awards wordt niet alleen kennis en ervaring beloond, ook nieuwkomers en ambitieuze jonge marketeers maken kans op een onderscheiding. Vereisten voor een nominatie als Dialogue Marketing Talent: niet ouder dan 30 jaar, maximaal 5 jaar ervaring in het vakgebied en bovenal toonbeeld van de toekomstige dialoogmarketing generatie. Op 8 januari wordt duidelijk wie Yori Högemann (CloseAlert), het talent van 2014 opvolgt, maar ook wie in de voetsporen treedt van Dialogue Marketeer of the Year 2014 Christiaan Koenders (ING).

Vakkundige jury

De vakjury zal onder leiding van juryvoorzitter Frans Reichardt (Reichardt & Company) de genomineerden toetsen op basis van criteria als bewezen prestaties, innovatie en onderscheidend vermogen. Zij bepalen wiens prestatie impact en uitstraling heeft op het hele vakgebied en wie een voorbeeld is voor de sector. De “DM Oeuvre Prijs” wordt door het DDMA bestuur toegekend.

Meld jouw kandidaat aan

Toon de waardering voor de prestaties van je vakgenoot door hem of haar te nomineren via www.dmawards.nl. Nomineren is mogelijk tot 7 november 12.00u aanstaande.