Industry Wire

Geplaatst door Manhattan Associates

Manhattan Exchange EMEA 2016 in teken van het leveren van een optimale klantbeleving

Nieuwegein, 26 september 2016 – Manhattan Associates (NASDAQ:MANH) heeft de agenda van keynote speakers voor het Exchange EMEA conferentie in Parijs bekendgemaakt. Manhattan Exchange EMEA 2016 vindt plaats op 5 en 6 oktober in Hotel du Collectionneur in Parijs. Ruim 300 industrieleiders en supply chain experts uit de sectoren retail, wholesale en manufacturing krijgen tijdens de conferentie de mogelijkheid om kennis en ervaringen uit te wisselen. Het voldoen aan de wensen van de klant en het bieden van een optimale klantbeleving kent vele uitdagingen in de voortdurend veranderende wereld van B2B en B2C omnichannel commerce. Tijdens Manhattan Exchange EMEA 2016 krijgen deelnemers meer inzicht in de oplossingen voor deze uitdagingen. Sponsoren van Manhattan Exchange 2016 zijn onder andere Accenture, Capgemini, CenturyLink, Dicitas Consulting, Fortna, MetaPack, Metis Consulting, Voiteq en Zebra.

Het thema van de conferentie ‘Delivering a Fulfilling Experience’ benadrukt de noodzaak voor ondernemingen om een gepersonaliseerde, consistente en bevredigende aankoopervaring te bieden aan klanten, ongeacht het kanaal. Tegelijkertijd moeten de resultaten winstgevend zijn voor de organisatie en de aandeelhouders. De conferentie laat zien hoe omnichannelinnovaties van Manhattan meerwaarde bieden voor de gehele onderneming, van het magazijn tot aan de fysieke winkel en van het distributeurcentrum tot aan de B2B klant. Ook wordt er aandacht besteed aan hoe deze innovaties de benadering van organisaties hervormen om zodoende de belofte aan de klant te kunnen waarmaken.

Henri Seroux, senior vice president EMEA bij Manhattan Associates stelt: “Ondernemingen moeten beschikken over volledig geïntegreerde, gesynchroniseerde en geautomatiseerde processen die met alle onderdelen binnen de organisatie samenwerken om klanten een bevredigende ervaring te bieden en duurzaam succes te realiseren voor de onderneming. Dit is van belang voor alle sectoren. Bezoekers van Manhattan Exchange 2016 horen uit eerste hand hoe onze innovatieve oplossingen de kloof dichten tussen supply chains en klanten. Ons platform zet namelijk de klant centraal, zodat enerzijds strategische meerwaarde geboden wordt aan ieder type organisatie en anderzijds aan de behoefte van ieder type koper kan worden voldoen.”

De keynote sprekers voor Manhattan Exchange EMEA 2016 die hun visie op dit onderwerp delen zijn:

Paul Anastasiou, Senior Director, Asda – De afgelopen twee jaar hebben Paul en zijn team zich gericht op het implementeren van de Asda ‘toyou’ bestel- en retourdienst. In deze sessie wordt aandacht besteed aan het succes van het programma en hoe dit heeft geleid tot een uitstekende ervaring voor de klanten van Asda en haar retailpartners. Ook wordt ingegaan op hoe de nieuwe functionaliteit en het dienstenaanbod Asda wereldwijd koploper maakt qua innovatie.
Kurt Van Donink, General Manager ELC/VP Logistics Europe, Nike – Afgelopen drie jaar hebben Kurt en zijn team zich gericht op het opnieuw ontwerpen van de logistieke activiteiten van Nike om de verkoopgroei online, in Nike’s eigen winkels en via de groothandels te ondersteunen. In de sessie ’Serving a Seamless Marketplace through a single process’, vertelt Kurt over de logistiek van Nike in Europa en de ontwikkelingen van het afgelopen jaar. Deze ontwikkelingen waren vooral gericht op het ondersteunen van een veelzijdige marktplaats en dit heeft ervoor gezorgd dat Nike de logistieke aanpak in heroverweging heeft genomen.
Ilan Benhaim, Director of Strategy and Innovation en General Manager of VP Consulting, Vente-privee.com – Als medeoprichter van Vente-privee.com richt Ilan zich momenteel op de samenwerking met de grootste spelers in de Franse retailsector om te komen tot een digitale strategie en een innovatief cross-channel netwerk die in lijn is met de wereldwijde strategie van de onderneming. Hij deelt zijn ervaring en inzichten op dit vlak in een sessie: ‘Partnering with Brands for Effective Commerce’.
Essar Gabriel, IAAF General Secretary 2011-2015 – Als executive administrator en expert binnen de internationale sportindustrie was Essar betrokken bij de biedingen op en de organisatie van vijf Olympische en Paralympische spelen, één FIFA WK en drie IAAF WK’s. In de sessie ‘Introducing the Bridge – Is it a race? A learning expedition? A celebration?’ vertelt Essar over het indrukwekkende proces dat hij heeft doorlopen om sport, kunst en technologie samen te brengen.
Eddie Capel, President en CEO, Manhattan Associates – Eddie Capel presenteert in de keynote de groeimogelijkheden voor ondernemingen die investeren in innovatie om klanteninformatie te verbinden binnen de organisatie en een gepersonaliseerde klantbeleving te bieden.
Naast de keynote sprekers die deelnemen aan de algemene sessies, vinden er verschillende paneldiscussies en deep-dive sessies plaats waaraan sprekers van verschillende internationale toonaangevende bedrijven deelnemen, zoals adidas, Cdiscount, Clarks, Lacoste, Radial, Schneider Electric, Thomas Cook and Walgreens Boots Alliance.

Meer informatie over Manhattan Exchange EMEA 2016 is hier te vinden.

Ontvang via Twitter en Facebook actueel nieuws over producten, klanten en partners direct van Manhattan Associates.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht