Industry Wire

Geplaatst door Matters Most

Matters Most bepaalt nieuwe merkstrategie van Voort

Matters Most ontwikkelde de nieuwe merkstrategie, naam en stijl van de gefuseerde bedrijven KP&T en TRACÉ. Onder de naam ‘Voort’ groeien KP&T en TRACÉ samen verder met een groter netwerk, maar met dezelfde persoonlijke aanpak. Voort staat voor ‘Groei verder. Ga Voort’ en heeft met behulp van het branding bureau uit Amsterdam gezorgd voor vernieuwing, vooruitgang en een positieve verandering van positionering. Voort is na de fusering het grootste detacheringsbureau van én voor technische professionals in Nederland.

Brand director Rogier Schut: “Wij zijn op zoek gegaan naar een naam en stijl die energie, optimisme, kracht, maar ook een bepaalde nuchterheid uitstraalt. Voort heeft dit allemaal. Daarnaast staat Voort voor groei en ontwikkeling, de essentie van het bedrijf. Wij zijn trots op dit resultaat en onze samenwerking met Voort.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht