Industry Wire

Geplaatst door Matters Most

Matters Most werkt voor Simon Lévelt

Amsterdam, 30 maart 2016 – Matters Most is aan het werk voor Simon Lévelt, de duurzame koffiebrander en theehandelaar met 40 vestigingen in Nederland. Het branding bureau uit Amsterdam wordt verantwoordelijk voor de herpositionering van het familiebedrijf en het merk- en stijlconcept. De herpositionering moet bijdragen aan een sterkere marktpositie. De uitrol vindt naar verwachting in de tweede helft van dit jaar plaats.

Brand Director Rogier Schut: “Het is een enorme uitdaging om een merk met een geschiedenis van 200 jaar te herpositioneren. Dat het een familiebedrijf betreft en dat wij mogen werken met directeur Mikkel Lévelt, de zesde generatie koffiebranders, geeft het geheel een extra dimensie.”
Over Matters Most

Matters Most staat voor het creëren van meaningful brands. Dit zijn merken die handelen vanuit hun ware identiteit en die betekenis willen hebben in het leven van mensen. Matters Most werkt voor merken als Gulpener en Nijntje Museum en is gevestigd in Amsterdam.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht