Geplaatst door M2Media

Matthijs Roumen naar M2Media

Matthijs Roumen (30) is in dienst getreden als Strategy Director bij mediabureau M2Media.

Hij komt van digital agency Kaliber, waar hij als creatief strateeg onder andere heeft gewerkt voor Audi, PLUS Supermarkt, Securitas, VELUX en Wageningen University.
Tevens was hij de oprichter van Tribewise, één van de eerste social media bureaus welke later is geïntegreerd in Kaliber.

Matthijs Roumen: ‘Ik raakte gecharmeerd van de visie, de energie van de mensen en de kansen voor een breed palet aan opdrachtgevers.’

Nico Hilhorst, oprichter en algemeen directeur: ‘Mediakeuze, activaties, creatie, content en data raken steeds meer met elkaar verweven en Matthijs is met zijn digitale én creatieve achtergrond een verrijking voor ons.’

Over M2Media
M2Media is sinds 2000 het onafhankelijke mediabureau voor ondernemende marketeers, door ondernemende professionals. Bij M2Media werken dagelijks ruim dertig gepassioneerde vakmensen. Op basis van scherpe insights verzorgen zij de strategie, concepten, planning en inkoop die de effectiviteit van media-inzet verhogen.

M2Media werkt onder andere voor BOVAG, Coop, de Hersenstichting, Monuta, Radio 538, Rituals, Univé, Vereniging Eigen Huis, VGZ en Welkoop.
Het bureau is in de MT100 enquête onder ruim 700 marketeers, wederom gekozen tot nummer 1 in media-advies en tevens tot nummer 1 in marketingadvies.