Geplaatst door Scribe

Microsoft Power BI-oplossingen sneller geïmplementeerd door Scribe’s iPaaS

Den Haag, 24 mei 2016 – Scribe Software, wereldwijd marktleider in data-integratie, start een samenwerking met Microsoft Corp. en levert hen zijn integratieplatform-as-a-service (iPaaS), Scribe Online, aan als optioneel component in Microsoft Power BI. De templates binnen Power BI voorzien bedrijven van end-to-end, enterprise-ready analytic-dashboards voor salesmanagement. Met Scribe Online krijgen Power BI-gebruikers snel en eenvoudig toegang tot data van on-premise systemen als Microsoft Dynamics CRM en clouddiensten als Dynamics CRM Online en Salesforce.

De nieuwe Power BItemplates zijn gratis beschikbaar voor alle gebruikers van Power BI. Gebruikers krijgen hierbij ook een licentie voor negentig dagen voor Scribe Online Replication Services: Scribe’s veilige en snelle clouddienst voor het repliceren van data naar SQL Server of Microsoft Azure SQL Database. Dankzij Scribe Online is het mogelijk in de Power BI-oplossing automatisch de datamodellen die nodig zijn voor de Power BI-dashboards in te stellen, de dashboards uit te rusten met data uit bronnen als Dynamics CRM, Dynamics CRM Online en Salesforce, en de dashboards up-to-date te houden met de meest recente data. Gebruikers hebben te allen tijde de mogelijkheid hun licentie voor Scribe Online Replication Services uit te breiden of te upgraden naar de volledige Scribe Online iPaaS-oplossing. Met Scribe Online kunnen gebruikers van Power BI in een paar uur een schaalbaar, veilig en schaalbaar Power BI-dashboard implementeren, gebaseerd op de data uit andere applicaties.

Shawn McGowan, president en CEO van Scribe Software: “Microsoft Power BI heeft miljoenen zakelijke gebruikers een manier gegeven om hun data te analyseren en te visualiseren. We zijn er trots op deel te zijn van de oplossing voor Power BI om die gebruikers hun Power BI-analytic-dashboards snel en eenvoudig in te laten stellen en te beheren. Scribe Online levert bedrijven van verschillende omvang snelle en flexibele integratiemogelijkheden.

Met Scribe Online zijn Power BI-gebruikers in staat:

·         Het instellen van Power BI-dashboards te vereenvoudigen: Scribe’s set-upwizards helpen om data in enkele minuten te laten stromen naar Power BI-dashboards. Dit alles met minimale inspanning van IT.

·         Prestaties te verbeteren: Scribe’s slimme datahandling brengt de nieuwste data naar Power BI-visualiseringen, zodat gebruikers zonder te hoeven wachten, up-to-date inzicht krijgen.

·         Alle data te analyseren: Scribe brengt data van verschillende bronnen samen met ready-to-go connectoren om het onderliggende datamodel voor de Power BI-templates te helpen bouwen.

·         Minder computerkracht te gebruiken: Scribe Online Replication Services integreert stapsgewijze veranderingen in data, waardoor de compute-capaciteit die nodig is voor het verplaatsen van data naar Power BI minder wordt en operationele kosten lager worden.

Kamal Hathi, Partner Director of Program Management van Power BI: “Design best practices en begeleide ervaring zorgen ervoor dat dankzij Power BI-templates, voor enterprise BI-projecten minder tijd nodig is om de oplossing te leveren. Door Scribe Online te gebruiken in combinatie met Power BI, worden veelvoorkomende hindernissen overwonnen omtrent traditionele data-integratie. Dit helpt Power BI-gebruikers in slechts enkele stappen data te integreren van meerdere bronnen in een nieuw Power BI-dashboard.”

Ga voor meer informatie over Scribe’s ondersteuning voor Power BI naar: http://scribesoft.com/solutions/analyticsbusiness-intelligence/microsoft-power-bi/.

Om de templates voor de Power BI-oplossing van Microsoft te downloaden, ga je naar: https://powerbi.microsoft.com/en-us/solution-templates.

Over Scribe Software
Scribe is een wereldwijd leverancier van oplossingen die data daar brengen waar het nodig is – ongeacht de IT-infrastructuur. De producten van Scribe helpen 12.000 klanten en 1.200 partners data te gebruiken – cloudgebaseerd, on-premise of een mix daarvan – om zo omzetten te vergroten, service te verlenen en sneller businessvalue te creëren. De oplossingen worden ondersteund door uitgebreide support en training. Hiermee verleent het bedrijf diensten aan klanten binnen een breed spectrum aan sectoren, waaronder financiële dienstverlening, life sciences, productie, en media- en entertainmentbedrijven.

Volg Scribe op TwitterFacebookLinkedInYouTubeSlideshare en Instagram.