Industry Wire

Geplaatst door Miinto Benelux

Miinto.nl breidt uit met een Premium aanbod op de website

Het online modeplatform Miinto breidt zijn portfolio uit met een speciale sectie gericht op premium merken. Naast de al 200 aangesloten boetieks uit heel Nederland breidt Miinto.nl de site nu uit met een sectie die bestaat uit Premium boetieks die exclusieve merken verkopen voor iedereen die meer inspiratie wil opdoen en een bredere keuze wenst op één plek.

Miinto.nl is donderdag 20 oktober live gegaan met de nieuwe Premium sectie met verschillende luxe nationale en internationale merken, waaronder: Oger, Vivienne Westwood, LIU JO, Anecdote, Michael Kors, Emporio Armani, Denham en Hugo Boss. De premium sectie biedt een grote selectie merken voor voornamelijk dames en heren, maar ook een aantal kidsmerken. “We hebben enorm uitgekeken naar de mogelijkheid voor een Premium sectie en kijken er naar uit om dit in de toekomst nog verder uit te breiden”, zegt Marc Kooiman, Managing Director van Miinto.nl. Hij vervolgt: “We hebben inmiddels al een grote collectie van high-end merken opgebouwd, omdat we merken dat er online een groeiende vraag voor premium artikelen van zowel Nederlandse als Internationale merken.”

De exclusieve collectie zal dagelijkse worden aangevuld, zodat de consument altijd shopt uit de nieuwste premium items. Daarnaast zegt Marc Kooiman van Miinto.nl: “We kijken ernaar uit om de komende tijd nog meer Premium boetieks aan ons platform toe te voegen, om een nog grotere collectie van exclusieve merken aan te kunnen bieden’’. Miinto.nl heeft een grote selectie van exclusieve merken voor dames, heren en kinderen die vanaf vandaag samen komen op een hele mooie Premium plek op de geheel vernieuwde homepage van Miinto.nl. “Met de geheel vernieuwde website biedt Miinto online winkelende consumenten een verbeterde online shopervaring met mooie producten en de beste merken”, aldus Marc Kooiman. Daarnaast is het vanaf vandaag ook mogelijk om te betalen met Afterpay. Zo kunnen consumenten veilig online shoppen bij lokale boetieks, en pas betalen als zij helemaal tevreden zijn met hun (Premium) items. Met deze drie mijlpalen claimt Miinto een nog betere positie claimen als hét grootste online shopping platform van lokale boetieks in Nederland.

Bekijk het filmpje van de lancering van Miinto Premium en de nieuwe homepage hier: https://youtu.be/2vnOA7zylaU

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht