Industry Wire

Miller Media in nieuwe handen

NIJMEGEN, november 2014 – Communicatie- en content marketing bureau Miller Media in Nijmegen heeft een nieuwe eigenaar. Het bedrijf dat bekend staat om zijn ruime expertise op het gebied van food, health en lifestyle heeft in Arnoud Happé een bevlogen nieuwe eigenaar gevonden. 

Binnen de Blokker Holding was Happé medeverantwoordelijk voor de opzet van de kookwinkelformule ‘Cook&Co’. Zo maakte hij voor het eerst kennis met Miller Media, dat een inspirerende culinaire uitgave ontwikkelde waarmee Cook&Co zich profileerde als dé kookspecialist voor de hobbykok. Na zijn meerjarige werkzaamheden binnen de Blokker Holding was Happé werkzaam bij diverse wholesale companies, met steeds weer een link naar food en lifestyle.

Happé heeft grote plannen met Miller Media. Het bureau gaat verder onder de naam Miller Media & Concepts, vertelt hij. “Dit dekt de lading beter. Het is onze ambitie om als full service mediabedrijf met een breder pakket onze expertise optimaal in te zetten.” Naast het maken van content voor online nieuwsbrieven, websites, kookboeken en magazines, gaat Miller Media & Concepts zich richten op het ontwikkelen van nieuwe mediaconcepten. “Denk daarbij aan loyaliteitsprogramma’s, (kinder)boeken voor onder meer de retailmarkt en licentie conceptontwikkeling”, verduidelijkt hij. Happé is vastbesloten om Miller Media & Concepts met de steun van voormalig directeur Gerrit van Buuren en de ervaring, het enthousiasme en de deskundigheid van het team verder uit te bouwen tot een belangrijke speler in de markt.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht