ModusLink werkt samen met Evision om de integratie tussen E-commerce en Logistiek te verbeteren

Apeldoorn, NL en Waltham, Mass, US – 17 December 2014 – ModusLink Global Soltions Inc. (NASDAQ: MLNK), een wereldwijde aanbieder van omni-channel technologie en fulfilment, heeft vandaag de partner samenwerking met Evision bekendgemaakt. Evision, ontwikkelaar van geïntegreerde e-commerce platformen, en ModusLink werken samen om klanten een betere connectie te kunnen geven tussen e-commerce en supply chain management functies.

Door deze samenwerking kunnen klanten zich blijven richten op hun online marketing en leadgen activiteiten terwijl ModusLink zicht richt op de volledige back end van de e-commerce activiteiten. Evision’s innovatieve e-commerce oplossing integreert naadloos met online experience platformen en back office systemen als ERP en CRM. Door geavanceerd informatie te delen tussen vraag en fullfillment worden klanten geholpen om efficiency te vergroten op het gebied van supply chain activiteiten.

Evision verbetert onze e-commerce portfolio, en stelt ons in staat onze klanten in de hedendaagse omni-channel omgevingen beter te bedienen”, zegt Bram Barendregt, vice president eBusiness bij ModusLink Global Solutions.

ModusLink klanten kunnen er ook voor kiezen om hun online marketing platformen uit te besteden. Evision E-Commerce integreert naadloos met verschillende CMS oplossingen, en stelt ModusLink in staat om haar klanten de beste oplossing te bieden die past bij de online strategy.

“Met Evision is Moduslink in staat haar klanten een oplossing te bieden die naadloos integreert in haar bestaande online marketing platform. Dit stelt klanten in staat om zelf sturend te blijven met online marketing en leadgen, terwijl ModusLink de back end functionaliteit en supply chain verwerking, die cruciaal is binnen e-commerce activiteiten, voor haar rekening neemt,” aldus Harry van Rossum, CEO van Evision Europe.

Over ModusLink Global Solutions
ModusLink Corporation, een volle dochter van ModusLink Global Solution Inc. (NASDAQ: MLNK), is een wereldwijde aanbieder van omni-channel technologie en fulfillment, die klanten een real-time inzicht geeft in haar end-to-end vraag en aanbod operaties, met  wereldwijde ervaring en faciliteiten om logistieke diensten te bieden. ModusLink is ook verbonden aan @Ventures, dat zich richt op het aanbieden van groei kapitaal aan startups op het gebied van clean technologie.

De onderneming heeft ruim 25 locaties verspreid over Noord Amerika, Europa en Australie/Verre Oosten. Voor meer informatie, bezoekt u www.moduslink.com

Over Evision:
Evision levert met haar product Evision E-Commerce een rijk aan functionaliteiten e-commerce platform, waarbij integratie met ERP systemen als Microsoft Dynamics AX en Microsoft Dynamics NAV, BAAN/INFOR, IFS, SAP, IBS voorop staan. Aan de “voorkant” ondersteunt Evision E-Commerce CMS oplossingen als Sitecore, EpiServer, Sitefinity en Umbraco om de klant geen concessies te laten doen op online marketing en online engagement. Evision is trots op haar B2B klanten Cobham, Jorgen Kruuse, Stelton, Lomax en Georg Jensen. Meer informatie over Evision E-Commerce is te lezen op http://www.evision-commerce.com