Geplaatst door Motto

Motto Communications op tweede plaats in de FD Gazellen 2015

Nuth/Amsterdam, 26 november 2015 – Motto Communications is tweede geworden in de verkiezing van de FD Gazellen 2015, regio Noord-Brabant en Limburg. De FD Gazellen zijn een erkenning voor de snelst groeiende bedrijven van Nederland.

“De tweede plaats in deze prestigieuze verkiezing is een bevestiging dat onze gekozen strategie de juiste is,” zegt directeur Robbert Heemskerk van Motto Communications. “We spelen in op een groeiende behoefte van ICT- en telecomdienstverleners die vanuit één omgeving moderne telecomdiensten en andere cloud diensten realtime willen kunnen aanbieden. Met ons cloud distributie platform Flux kunnen we hen hierin volledig ontzorgen want het platform is gebouwd met de nadruk op realtime, integratie en keuzevrijheid. Door Flux open te stellen voor softwareoplossingen van verschillende leveranciers bieden we onze partners ongekende keuze bij het verkopen van een mix van cloud communicatiediensten met een zelf gekozen prijsstelling. Via Flux kunnen ze heel eenvoudig hun telecomdiensten verpakken, verkopen, uitleveren, factureren en beheren.”

FD Gazellen 2015
De FD Gazellen Award 2015 voor bedrijven in Noord-Brabant en Limburg zijn in het Grand Theatre in Breda uitgereikt tijdens de zesde en laatste regiobijeenkomst. De Grande Finale van de verkiezing voor snelst groeiende bedrijven in Nederland vindt plaats op 10 december in de Koninklijke Schouwburg in Den Haag. Motto Communications is door haar tweede plaats in de regioverkiezingen uitgenodigd voor deze finale.

Over Motto
Motto Communications biedt business partners de mogelijkheid om hun eigen portfolio aan zakelijke telecom- en datadiensten samen te stellen en onder hun eigen merknaam in realtime te leveren vanuit Motto’s cloud distributie platform Flux. De Flux portal is de centrale omgeving waar gekwalificeerde partners geïntegreerde communicatiediensten bundelen tot eigen diensten en kunnen verpakken, verkopen, uitleveren, factureren en beheren. Motto biedt daarbij deskundige ondersteuning op het gebied van technische support, administratie, facturatie en regelgeving. Ruim 200 partners en duizenden bedrijven vertrouwen dagelijks op Motto en Flux voor hun bedrijfskritische communicatie. Motto levert haar diensten uit vier datacenters in drie landen en is meermalen genomineerd voor prijzen zoals Deloitte Fast 50 en FD Gazelle. Motto heeft haar hoofdkantoor in Nuth en een verkoopkantoor in Amsterdam.