Industry Wire

Geplaatst door Mouseflow

Mouseflow is marktleider in sessie playback en heatmaps

Mouseflow, een visuele web analytics tool dat bezoeker sessies terugspeelt en heatmaps genereert, is nu marktleider op basis van het aantal actieve installaties. Mouseflow heeft Clicktale®, een bedrijf met 60 miljoen dollar durfkapitaal, ingehaald zonder zelf kapitaal van buitenaf aan te trekken.

“Het is een spannende tijd voor ons allemaal. Het is ons doel om nieuwe en bestaande klanten loyale fans van ons product te maken. We staan op het punt om onze nieuwe gebruikersinterface te lanceren waarmee we de standaard in de markt aanzienlijke verhogen, onze positie in de markt versterken en de deur openen voor tal van nieuwe kansen”, aldus Lasse Schou, oprichter en directeur van Mouseflow.

Over Mouseflow
Mouseflow is een visuele web analytics tool dat haar klanten in staat stelt om bezoeker sessies terug af te spelen en heatmaps te genereren om zo inzage te krijgen waar bezoekers klikken, hoe ze scrollen en waar hun aandacht naar uit gaat.

Het bedrijf is opgericht in 2009 door Lasse Schou in Kopenhagen en verwierf al snel een dominante positie onder de web analytics tools.

Na bijna 10 jaar een internetbureau te hebben gerund besloot Lasse Schou Mouseflow te beginnen. Hij zag een behoefte voor een betaalbare, moderne web analytics tool. Zijn visie was om zijn klanten te helpen om de mensen achter de statistieken te begrijpen – om complexe data eenvoudiger en toegankelijker maken voor iedereen.

Vandaag de dag heeft Mouseflow ruim 45.000 klanten, waaronder onder andere Philips, Samsung, Virgin, Intuit, Sears, Pepsi, AT&T, Autodesk, Microsoft, Vodafone, Accenture, Deloitte, Telefonica, Bosch, Trend Micro, Opel. Mouseflow heeft kantoren in de Verenigde Staten, Denemarken, Duitsland en Nederland.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht