Industry Wire

Geplaatst door Mproof

Mproof en ServiceHeroes bundelen krachten in ITSM-markt met ‘Mobile Monkey’

Wassenaar, 28 juli 2015 – Mproof, specialist in diensten en software voor IT Service Management en ServiceHeroes, softwareontwikkelaar met een focus op mobiele ontsluiting van IT-systemen, slaan de handen ineen om ITSM-gebruikers nog beter te bedienen. Gezamenlijk hebben zij een mobiele oplossing gerealiseerd waarmee klanten van Mproof de servicemanagementprocessen binnen Clientele ITSM ook mobiel kunnen inzien en beheren. De oplossing, Mobile Monkey genaamd, stelt gebruikers in staat eenvoudig en intuïtief meldingen te managen. Bovendien biedt het teamleiders de mogelijkheid om vanaf iedere plaats en op elk tijdstip serviceaanvragen vanuit het personeel goed te keuren en een dashboard van tickets bij te houden.

De samenwerking tussen Mproof en ServiceHeroes begon bij een gezamenlijke klant: Fontys Hogescholen. Daar realiseerde ServiceHeroes samen met Fontys de Studenten App voor ruim 43.000 studenten. Deze studentenapplicatie werd aan het achterliggende ticketingsysteem, onderdeel van Clientele ITSM, gekoppeld en dit was het startschot voor verdere samenwerking. De ITSM-processen binnen de Mproof-oplossing kunnen nu ook via smartphone en tablet worden ingezien en beheerd. Het voorkomen van incidenten is de volgende ontwikkeling waar Mproof en ServiceHeroes met Mobile Monkey op inzetten. De dienstverleners willen per organisatie benodigde functionaliteiten aanbieden, afhankelijk van de behoeften bij eindgebruikers.

Volgende stap

Gerben van Kesteren, CEO van Mproof: “Mproof neemt met deze samenwerking echt de volgende stap in servicemanagement. ServiceHeroes is een jonge en disruptive speler. Het bedrijf benadert de mobiele ontsluiting van ons ITSM-systeem op een geheel eigen wijze, waarmee we ons hoge serviceniveau ook op dit platform kunnen realiseren. Zowel dienstverleners als eindgebruikers zijn dankzij Mobile Monkey minder tijd kwijt achter een portal op een vaste werkplek, maar kunnen met enkele handelingen op hun smartphone een ticket in behandeling nemen. Op deze manier kunnen ze op elke tijdstip, vanaf elke plaats werken. Een efficiëntieverbetering.”

Verfrissende benadering van ITSM

Reinoud Voorbraak, CEO van ServiceHeroes, over de samenwerking: “Mproof heeft een verfrissende benadering van ITSM. Deze is logisch, maar tegelijkertijd vernieuwend. De eigen benadering van Mproof past goed bij ServiceHeroes. De samenwerking bij Fontys verliep dan ook erg goed en naar tevredenheid van de opdrachtgever. Die toegevoegde waarde willen we ook bij andere opdrachtgevers bieden.”

——————–
Over Mproof
Al meer dan vijftien jaar is Mproof specialist op het gebied van IT servicemanagementsoftware en -diensten. Mproof richt zich op bedrijven in het middensegment en managed service providers die de oplossing bij organisaties in dit segment implementeren.

Mproof biedt daarbij een sterke combinatie van producten en diensten. De Clientele ITSM-software wordt in huis ontwikkeld en voorziet in een zeer complete en eenvoudig in te zetten service managementoplossing. Via een internationaal partnernetwerk wordt de software wereldwijd geleverd. De ervaring uit honderden ITSM-projecten zorgt ervoor dat Mproof alle kennis en kunde in huis heeft om klanten optimaal te ondersteunen bij al hun uitdagingen in servicemanagement. Voor meer informatie zie www.mproof.nl en volg Mproof op Twitter.

Over ServiceHeroes
ServiceHeroes is een relatief jonge softwareontwikkelaar met een focus op de mobiele ontsluiting van IT-systemen. Daarbij focust het bedrijf zich op de internationale telecommarkt, de zorg en het onderwijs. Met procesoptimalisatie en state-of-the-art mobiele ontsluiting van complexe IT-systemen brengt ServiceHeroes de kennis van organisaties tot in de hand van de eindgebruikers.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht