Geplaatst door Happy Leads

Nederlandse startup Yoepplanter kiest Happy Leads als online marketing partner

Happy Leads gaat vanaf 1 juli aan de slag met de online marketing van Yoepplanter, de startup waarvoor investeerders in de rij stonden. De Yoepplanter is een modulaire verrijdbare plantenbak, die dankzij allerlei accessoires volledig is aan te passen aan je eigen smaak. Een eenvoudig maar slim en nieuw idee van ondernemer Frank van Bokhoven. Happy Leads start met de social media marketing om de Yoepplanter op een leuke en creatieve manier onder de aandacht te brengen bij potentiële klanten.

Frank van Bokhoven, eigenaar van Yoepplanter: “Happy Leads is een creatieve online partner die over de juiste kennis en ondernemersgeest beschikt om ons verder te helpen bij het bereiken van onze doelstellingen. Klanten kunnen vanaf 1 juli terecht op onze website (www.yoepplanter.com) om zelf een unieke Yoepplanter samen te stellen en te bestellen. Happy Leads gaat ons helpen om de Yoepplanter via sociale media op een leuke manier onder de aandacht te brengen bij consumenten en potentiele klanten.”

Voor de gedeeltelijke financiering van Yoepplanter maakte Van Bokhoven gebruik van crowdfunding. Dit bleek een enorm succes. Binnen een kwartier werd de lening van € 100.000 voor deze nieuwe startup volgeschreven door 105 investeerders. De innovatieve plantenbak kun je niet alleen makkelijk verplaatsen maar ook volledig aanpassen aan je eigen smaak. De bakken zijn te personaliseren met je favoriete foto’s of speciale designs. Doordat de Yoepplanter modulair is, kun je bovendien van meerdere bakken eenvoudig één grote plantenbak of een zitbankje maken.

Mathijs Visser, algemeen directeur Happy Leads: “We vinden het erg leuk dat Frank na zijn succesvolle crowdfunding actie met de Yoepplanter voor Happy Leads heeft gekozen als online marketingpartner. Het potentieel van de Yoepplanter is erg groot. Vrijwel iedereen met een tuin of balkon heeft wel een paar grote plantenbakken staan. We gaan deze mensen met leuke creatieve acties in eerste instantie via sociale media proberen te bereiken. Op termijn zien we ook veel mogelijkheden voor leuke acties via andere online marketingkanalen, die we vanuit onze Happy groep kunnen gaan opzetten en uitrollen.”

Happy Leads (www.happyleads.nl) werkt onder meer voor Grando Keukens & Bad, ECI, KWF, Nierstichting, AD Media, Persgroep, Bakker Hillegom, Woonexpress en Prinses Beatrix Spierfonds.

De Yoepplanter is vanaf 1 juli te koop op de website www.yoepplanter.com. In september wordt de innovatieve plantenbak gepresenteerd aan retailers tijdens de internationale tuinvakbeurs Spoga/Gafa in Keulen. De verwachting is dat de Yoepplanter vanaf oktober ook beschikbaar komt in verschillende winkels in Nederland.