Geplaatst door NetApp

NetApp erkend als leider in het Gartner Magic Quadrant voor solid-state disksystemen

De leider in enterprisestorage en datamanagement versnelt de adoptie van flash met het breedste all-flash portfolio in de branche

NetApp heeft eind vorige week aangekondigd dat het is uitgeroepen tot leider in het Gartner Magic Quadrant 2016 voor solid-state disksystemen op basis van uitvoerend vermogen en volledigheid van visie. Volgens Gartner hebben leiders een uitstekend uitvoerend vermogen ten opzichte van hun huidige visie en zijn ze goed gepositioneerd voor de toekomst.*

“Wij zijn van mening dat ons leiderspositie in het Magic Quadrant voor solid-state disksystemen voor dit jaar het feit benadrukt dat NetApp klanten in staat stelt succesvol over te stappen naar flash”, aldus George Kurian, Chief Executive Officer bij NetApp. “Aangezien flash harddisks vervangt voor primaire workloads, winnen we van zowel gevestigde als opkomende leveranciers dankzij de goede bedrijfsresultaten die mogelijk worden gemaakt door ons zeer gedifferentieerd portfolio met all-flash disksystemen.”

Een Gartner Magic Quadrant is een hoogtepunt van research in een specifieke markt dat lezers een goed beeld geeft van de relatieve positie van de concurrenten in de markt. Door een grafische behandeling en een uniforme set beoordelingscriteria te gebruiken, evalueert een Gartner Magic Quadrant leveranciers op hun uitvoerend vermogen en volledigheid van visie.

Resources
• Ga voor een gratis exemplaar van het Gartner Magic Quadrant 2016 voor solid-state disksystemen naar www.netapp.com/2016gartner?cid=7011A000000mBZW.
• Klik hier voor meer informatie over het Flash Advantage 3-4-5 programma, inclusief de gegarandeerde viervoudige verbetering van uw efficiëntie.
• Meer informatie over nieuwe innovaties in all-flash met NetApp SolidFire®.
• Doe meer met uw data-analyseapplicaties met all-flash disksystemen uit de NetApp EF-serie.

*Gartner Research Methodologies, Gartner Magic Quadrant, http://www.gartner.com/technology/research/methodologies/research_mq.jsp
Gartner Magic Quadrant for Solid-State Arrays, Valdis Filks, Joseph Unsworth, Arun Chandrasekaran, 22 augustus 2016