Netskope stelt Eduard Meelhuysen aan als VP Sales & GM EMEA

Bunnik, 23 september 2014 – Netskope, toonaangevend in veilige cloud enablement, heeft per 1 mei 2014 Eduard Meelhuysen (44) aangesteld als VP Sales & GM EMEA. Als hoofd van de internationale sales- en marketingorganisatie is het zijn belangrijkste taak de sales- en marketingafdelingen en de sales engineers aan te sturen. Daarnaast zet Meelhuysen zich in voor het neerzetten van Netskope als thought leader in Cloud Access Security Brokerage en voor het onder de aandacht brengen van Netskope in de mark en bij analistencommunity’s. Ook is hij verantwoordelijk voor het aantrekken van nieuwe klanten.

Voordat Meelhuysen in dienst kwam bij Netskope, bekleedde hij verschillende leidinggevende functies in internationale omgevingen. Zo was hij Sales Director Northern Europe bij Aerohive Networks, Director Benelux, Middle East & Southern Africa bij Imperva en Managing Director bij Magirus Benelux.

Eduard Meelhuysen: “Deze baan bij Netskope is een grote, nieuwe uitdaging voor mij. Met het uitstekende productaanbod voldoet Netskope precies aan de zware eisen die de klant tegenwoordig stelt. Ik werk dan ook graag mee aan de uitbreiding van het bedrijf om nog meer organisaties te helpen zelfverzekerd zaken te doen via de cloud. De grotere, internationale omgeving waarin Netskope actief is, is daarnaast een geweldige kans voor mijn persoonlijke groei.”

Sanjay Beri, CEO en medeoprichter van Netskope: “We zijn heel blij Eduard aan boord te hebben. Met zijn internationale ervaring en ambities is hij de juiste man voor versterking van ons team. Ik ben ervan overtuigd dat hij een belangrijke bijdrage zal leveren aan de internationale groei van Netskope en ik kijk uit naar een jarenlange samenwerking.”

Over Netskope
Netskope™ is toonaangevend in veilige cloud enablement. Alleen het Netskope Active Platform™ biedt discovery, diep inzicht en nauwkeurige controle van officieel goedgekeurde en officieuze cloudapps. Met Netskope kan IT rechtstreeks gevoelig datagebruik, gevoelige beveiliging en -compliance realtime garanderen – op elk device en met de meeste keus aan implementatiemogelijkheden in de markt. Met Netskope bewegen bedrijven zelfverzekerd snel vooruit.

Netskope heeft zijn hoofdkantoor in Californië (Verenigde Staten). Kijk op www.netskope.com en volg ons op Twitter @Netskope.