Nieuw fundraising platform voor stichting Free a Girl

Digital agency Admium uit Amersfoort heeft zich voor de komende jaren als online partner verbonden aan stichting Free a Girl. Deze stichting zet zich in om jonge meisjes uit de prostitutie te bevrijden, op te vangen en daders veroordeeld te krijgen. Admium en Free a Girl hebben samen een strategie uitgedacht voor een online donatie- en veilingplatform voor de Lock me Up – Free a Girl actie van 20 t/m 24 mei aanstaande.

Actie Lock me Up – Free a Girl

Wereldwijd leven duizenden meisjes onder erbarmelijke omstandigheden en worden dagelijks vele malen misbruikt in kamertjes van 1×2 meter. In 16 restaurants verspreid over heel Nederland laten bekende en onbekende deelnemers zich tijdens deze actie vrijwillig 12 uur lang opsluiten in een soortgelijk hokje en proberen hiermee zo veel mogelijk geld op te halen. Door de inzet van dit innovatieve fundraising platform, gaan alle donaties rechtstreeks naar Free a Girl.

Donatie- en veilingplatform

Deelnemers kunnen inloggen in het CMS en desgewenst een eigen veiling aanmaken waarmee ze fondsen kunnen werven voor de actie. Het gebruikersvriendelijke CMS heeft ervoor gezorgd dat iedereen op een zeer eenvoudige manier zijn of haar eigen pagina kan beheren. De website is responsive gebouwd en daardoor geoptimaliseerd voor desktop, tablets en smartphones en is te vinden op www.lockmeup.nl.

Over Admium

Admium helpt organisaties met het aanscherpen van online strategieën en het ontwikkelen van concepten en effectieve communicatiemiddelen. Van het ontwerpen en bouwen van websites en apps tot de ontwikkeling van social media en online marketing strategieën. Admium heeft ook oog voor de omgeving. Zij steunt organisaties als Dance4Life, het Glazen Restaurant, het Toon Hermans Huis en CliniClowns.