Industry Wire

Geplaatst door MWM2

Nieuw talent kiest voor MWM2

28 juli, amsterdam – In juli verwelkomt MWM2 drie nieuwe talenten. Rohid Sewcharan (26) is begonnen als onderzoeker op de afdeling fast moving consumer goods, Lisa Nannes (22) versterkt sinds twee weken team finance en Melvin Bechan (26) is de nieuwe aanwinst van de afdeling panel. Ieder heeft een heel andere achtergrond, maar ze hebben een gemene deler. Ze kozen alle drie voor MWM2 vanwege de frisse uitstraling, het interne opleidingsprogramma en de reputatie van het bedrijf als innovator op het gebied van nieuwe technologie.

Rohid Sewcharan (26)

Rohid studeerde sociologie in Rotterdam, de stad waar hij is opgegroeid. Drie jaar geleden begon hij als junior onderzoeker bij TNS Nipo in Amsterdam. Begin deze maand maakte hij de overstap naar MWM2. ,,Ik vind het heel leuk dat je bij MWM2 heel diverse opdrachten doet, voor heel verschillende opdrachtgevers. Het bedrijf groeit hard. Ze hebben durf en ze zijn vooruitstrevend. Je bent betrokken bij ieder onderdeel van een onderzoek en niet slechts een radartje in een groter netwerk. Je staat veel meer met je voeten in de aarde. Dat is bij een multinational wel anders. Binnen een paar weken herken je hier iedereen van gezicht. Elke opdracht wordt gevierd. Het is hier veel persoonlijker.” Bij zijn vorige werkgever begeleidde hij een groot onderzoek voor een multinational dat werd uitgezet in 46 landen via tablets. ,,Ik moest ervoor zorgen dat de vragenlijsten goed werkten. In veel landen waar het onderzoek werd uitgezet zoals Bangladesh werkten ze op dat moment nog met pen en papier dus het was best een uitdaging. Doordat ik de software goed moest leren kennen om het anderen te kunnen uitleggen, merkte ik dat ik die technische kant echt leuk vond. Daarom pas ik ook goed bij MWM2, denk ik. Ze ontwikkelen hier hun eigen software en lopen voorop met producten als de mobiele onderzoeksapp.”

Lisa Nannes (22)

Lisa komt vers uit de collegebanken. Vier dagen voor ze bij MWM2 begon studeerde ze af in sociale psychologie. Toen ze solliciteerde was haar scriptie nog in de maak. ,,Ik wilde meteen aan de slag. Ik ga nog wel een maand door Thailand reizen maar ik had niet de behoefte er langere tijd tussenuit te gaan. Ik had er eigenlijk gewoon heel veel zin in.” Tijdens haar studie deed Lisa veel relevante kennis op. ,,Ik heb een speciale route gedaan – consument en beïnvloeding. Waarom gedragen consumenten zich zoals ze zich gedragen, dat vind ik interessant. Tijdens mijn studie deed ik al veel onderzoek, maar dat was heel academisch. MWM2 maakt het concreet, het gaat veel sneller en het is veel specifieker. Een bedrijf heeft ook echt wat aan jouw advies, dat trekt me.” Ze vond de vacature online en was meteen ‘heel enthousiast’. , De website komt al heel jong en fris over, dat is bij ander bureaus wel wat anders. En, MWM2 heeft een eigen Academy, een onderwijsprogramma. Je wordt hier helemaal opgeleid, dat vind ik eigenlijk wel uniek.”

Melvin Bechan (26)

Melvin begon in de film- en televisiewereld. Hij deed zijn bachelor media en cultuur in Amsterdam en rondde daarna een master film- en televisiewetenschap af in Utrecht. Na zijn stage bij NewBeTV bleef hij twee jaar hangen bij de televisieproducent. Eerst als formatontwikkelaar voor nieuwe televisieprogramma’s, uiteindelijk schoof hij op richting project management voor online producties. ,,Ik was de schakel tussen YouTubers en de klant, vaak een bedrijf die zijn merk wilde adverteren. De grootste uitdaging was om branded content te maken zonder de authenticiteit van de YouTubers in het gevaar te brengen.” Melvin kwam erachter dat de televisiewereld hem niet meer genoeg fascineerde, maar projectmanagement vond hij wel leuk. ,,Ik vind het heel belangrijk dat ik een klik heb met het bedrijf zelf, zo kwam ik bij MWM2 terecht. MWM2 komt innovatief over en steekt veel energie in haar werknemers met een eigen Academy. Dat vind ik heel belangrijk als starter. Ik sta ook volledig achter de producten. Elke keer denk ik weer, ‘wow wat vet’. Dat we alles in huis hebben en de software zelf ontwikkelen. Ik houd heel erg van gadgets en nieuwe technologie. Bijvoorbeeld de mogelijkheid om direct feedback te geven op een e-mail of een mobiele app die je een pushbericht stuurt met wat vragen zodra je de winkel uitloopt.”


Over MWM2
MWM2, Marktonderzoek bureau van het jaar 2014, is hét toonaangevende bureau in Nederland voor toegankelijk online en mobiel onderzoek. Zij gelooft in de kracht van de mening van stakeholders voor alle organisaties. Zij adviseert en faciliteert organisaties in het luisteren naar haar stakeholders en ondersteunt bij het vertalen van hun stem naar acties binnen de organisatie. MWM2 biedt hiervoor ervaren, toegewijde consultants in combinatie met superieure researchtechnologie. MWM2 staat voor Meer Weten van Mensen en Markten.

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht