Geplaatst door Donut Media

Nieuw YouTubekanaal No1 FIFA speler van de wereld Koen Weijland

Meervoudig Nederlands kampioen FIFA en nummer 1 van de wereld Koen Weijland (voorheen bekend als Koning FIFA), content bureau Donut Media en Voetbalprimeur.nl gaan een nieuw avontuur tegemoet en lanceren een nieuw YouTubekanaal onder de naam “Koen Weijland”.

Hiermee komt een einde aan de samenwerking met Endemol Beyond en gaat Koen verder met Donut Media, dat onder andere al verantwoordelijk is voor het management van Koen.  Op het nieuwe kanaal zal Koen verder gaan met de reeds vertrouwde video’s waarin hij de strijd aangaat met bekende voetballers en andere YouTubers en video’s rondom het spelconcept FIFA Ultimate Team, maar Koen lanceert ook een nieuwe serie waarin hij uitgedaagd zal worden door prachtig mooie dames.

Donut Media is het content bureau dat zich toelegt op de ontwikkeling, productie, exploitatie en verkoop van online content voor merken en adverteerders in samenwerking met bekende Nederlanders, YouTubers en andere influencers. Voetbalprimeur.nl is een van de grootste entiteiten als het gaat om online voetbalnieuws.

Pascal Batelaan, CEO Voetbalprimeur.nl: ‘De samenwerking met Donut Media is voor ons een logisch vervolg op de al eerder gestarte samenwerking rondom de videoserie met  Sjaak Swart – ‘Alles op Swart’. Hiermee bedienen we onze doelgroep met relevante content en hopen hiermee niet alleen nog meer bereik te genereren, maar ook onze doelgroep te verbreden.’

Meervoudig kampioen, Koen Weijland: Ik krijg de kans om een nieuw avontuur aan te gaan waarin ik veel meer mijn eigen creativiteit en ambitie kwijt kan. Het geeft mij bovendien de mogelijkheid om meer te experimenteren met mijn content en om de interactie met mijn doelgroep te intensiveren. Ik kan mijn kijkers nu nog meer meenemen in mijn leven en kan ze laten zien dat je veel kunt bereiken als je je dromen najaagt. Ik heb hier heel veel zin in.”